Türkiye Dağcılık Federasyonu Yürüyüş Lideri Uğur Midiliç, Ankara’dan getirdiği 40 kişilik bir grupla şelalelerin bulunduğu kanyonda keyifli bir yürüyüş yaptıklarını belirterek, ”Görmeyen bilmeyen herkesin görmesini tavsiye ediyorum. Doğasıyla, kanyonuyla cennetten bir köşe. Bu bizim buraya üçüncü gelişimiz, yine gelmeyi düşünüyoruz. Her geldiğimizde ayrı bir keyifle, mutlulukla stres atıyoruz. Doğanın en güzelini yaşıyoruz ve Ankara’ya dönüyoruz.”dedi.

Aşağıkayalıdere Köyü’nde Kayalıdere Şelaleleri olarak anılan irili ufaklı 7 şelalenin yer aldığı vadi doğaseverlerin ilgisini çekiyor. Kayalıdere Şelaleleri, özellikle sıcak yaz günlerinde hem serin sularda serinlemek hem de muhteşem doğa manzarasıyla şehir yaşamının stresinden uzaklaşmak isteyenler için ziyaretçilerine huzurlu bir kaçış noktası sunuyor. 23 Temmuz Pazar günü çevre illerden ve şehir içinden Kayalıdere Şelaleleri’ne gelen ziyaretçilerden kimi yaklaşık 3 kilometrelik vadi içinde yürüyüş yaparak doğanın tadını çıkarırken, kimi kendini soğuk sulara bırakarak yaz sıcağında serinledi. Günün keyfini en iyi çıkaranlar ise Aqua Parkı andıran kısımda kendilerini suyun akışına bırakan çocuklar oldu.

"HERKES MUTLAKA GÖRMELİ"

Türkiye Dağcılık Federasyonu Yürüyüş Lideri ve Deretepe Doğa Sporları Kulüp Sporcusu Uğur Midiliç, gazetecilere yaptığı açıklamada;  Ankara’dan birlikte geldiği 40 kişilik bir grupla şelalelerin bulunduğu kanyonda keyifli bir yürüyüş yaptıklarını belirterek, "Ankara’da kulüp sporcu arkadaşlarımızla Zonguldak Kayalıdere Şelaleleri’ne geldik. Görmeyen bilmeyen herkesin görmesini tavsiye ediyorum. Doğasıyla, kanyonuyla cennetten bir köşe. Bu bizim buraya üçüncü gelişimiz, yine gelmeyi düşünüyoruz. Her geldiğimizde ayrı bir keyifle, mutlulukla stres atıyoruz. Doğanın en güzelini yaşıyoruz ve Ankara’ya dönüyoruz. Burayı biz Devrekli Faik Mekik ağabeyimden öğrendik. Kendisi sağolsun Zonguldak’ı, Devrek’i, Ereğli’yi tanıtmada bizimle iletişim halindedir. Biz ona o bölgeden o bize Zonguldak bölgesinden yeni rotalar, keşifler vererek bizim buraları keşfetmemizi, gelmemizi sağlıyor. Ona da ayrı bir teşekkür ediyorum. Güzel bir kanyon, eğlenceli bir kanyon, suyu çok güzel, çok temiz gelmeyen görmeyen arkadaşlarıma muhakkak tavsiye ediyorum. Gelin bu Kayalıdere Şelaleleri’ni görün derim.”diye konuştu.

Öte yandan; şelaleleri ziyaret eden herkesin ortak görüşü çevrenin temiz tutulması ve bu doğal güzelliklerin korunması gerektiği oldu.

WhatsApp Image 2023-07-24 at 14.02.27

WhatsApp Image 2023-07-24 at 14.02.30

WhatsApp Image 2023-07-24 at 14.02.26

WhatsApp Image 2023-07-24 at 14.02.24

WhatsApp Image 2023-07-24 at 14.02.25

WhatsApp Image 2023-07-24 at 14.02.24 (1)

WhatsApp Image 2023-07-24 at 14.02.23

WhatsApp Image 2023-07-24 at 14.02.22

"1. Uluslararası Çalgı Yapım Çalıştayı ve Sergisi" başladı "1. Uluslararası Çalgı Yapım Çalıştayı ve Sergisi" başladı