8 Mart Dünya Kadınlar günü dolayısıyla Gülüç Belediyesi tarafından kadınlara yönelik etkinlik gerçekleştirildi.

KATILIM YÜKSEK OLDU

Gülüç Belediyesi’ne ait Düğün Salonunda düzenlenen programa kadınlar yoğun ilgi gösterdi. Yaklaşık 700 kadının katıldığı etkinlikte konuşan Gülüç Belediye Başkanı Mustafa Gökhan Demirtaş, geleneksel hale getirilen programı devam ettirmenin mutluluğunu yaşadıklarını söyledi.

“KADINLARIMIZ BAŞ TACIMIZDIR”

Kadınların gösterdiği ilgiden memnun olduğunu anlatan Demirtaş, “Hayatımızda kadının yeri ve önemi tartışılmazdır. Kadınlarımız bu ülkenin en önemli bireylersiniz. Yetiştirdiğiniz evlatlar, çocuklarınız geleceğin yöneticileri oluyor. Kadınlarımız bu ülkeye yön veren insanlardır. Kadınlarımız baş tacımızdır” dedi.

“KENDİ EVİMİZDE ETKİNLİĞİMİZİ YAPIYORUZ”

Belediye tarafından yapılan düğün salonunda bu etkinliği gerçekleştirmenin de ayrı bir gurur kaynağı olduğunu ifade eden Belediye Başkanı Demirtaş, “Kendi evimizde yapmış olduğumuz düğün salonunda kutluyoruz. Ereğli, Zonguldak bölgesinde en muazzam düğün salonudur. Şuanda ben iddia ediyorum önümüzdeki sezon düğün yaptırmak için sıraya girenler var. Ereğli’den ve Alaplı’dan gelenler köylerden akın akın gelenler var. Burası kendi evimiz. Göreve geldiğimizde biz birlikte başardık. Benim arkamda destekçi oldunuz ben de hizmetlerime devam edeceğim. Verdiğim sözlerin arkasındayım. Meclis üyelerime ve belediye personeline özverili çalışmalarından ötürü teşekkür ediyorum” ifadelerine yer verdi.

“TAKSİ DURAĞI ÇALIŞMAZ DEDİLER”

Belde de yapılan çalışmaları da Demirtaş şu sözlerle anlattı: “Taksi durağını çalışmaz dediler, başkan yapamaz dediler. Bir sürü engel çıkardılar, koyduk ve Ereğli’nin en güzel çalışan taksi durağı. Hastanız olsa plaja gitseniz halk otobüsüne 10 TL para vereceksiniz. Şimdi taksiye binip gidebiliyorsunuz, bunu başardık.

PAZARYERİ YOLU 15 YILDIR SORUNLUYDU

Pazaryerinin yolu 15 senedir açılmadı. Çocuklarınızı hergün okula götürüyorsunuz, 15 yılki hali belliydi. Yolumuzu yaptık. 4 Mahallenin çocuk parklarını yaptık, spor yapabileceği imkanlar sağladık. Kilit parke karo taşının makinesinin imalatını biz kendimiz yapıyoruz. Çocuklarımız için yaz spor okulu belediyemiz tarafından ücretsizdir. Çocuklarımızı kötü alışkanlıklardan uzak tutmak için etkinlikler düzenledik.

“CENAZE YEMEKLERİNE KADAR VERİYORUZ”

Cenaze hizmetleri ile ilgili şunu da söylemek istiyorum. Ölüsüne sahip çıkmayan dirisine sahip çıkmaz. Cenaze hizmetlerini en güzel şekilde biz kendimiz belediye tarafından her türlü hizmetlerini yapıyoruz. Akşamki yemeklerine kadar veriyoruz. Gasilhanemiz yoktu, o eksikliği de ortadan kaldırıyoruz.

“GÜLÜÇ DERESİ ÜZERİNDE KAHVALTI YAPTIRACAĞIM”

Sahil projemiz bizim en büyük hayalimizdi. Ben size söz veriyorum, o sahili 1-1.5 yılda bitireceğim, sosyal tesisleri ile Gülüç’ün, Ereğli’nin gözbebeği haline getireceğim size o kahvaltıyı Gülüç deresinde su üzerinde yaptıracağım, size söz veriyorum. Şuanda projelerimiz bitti çalışmalarımız başladı. Gözbebeğimiz olan sahili kısa sürede bitireceğim. Mezarlıklar konusunda sıkıntımız vardı, çözüme kavuşturduk.

SU DEPOLARI YENİLENDİ

Gülüç, Örencik, Atalay, 14 katlardaki 27 senelik su içtiğiniz depolar şuanda başarımızın en büyüğü olan, çabamızla, üstüne üstüne giderek, 3 tane depomuz bitme aşamasına, depolarımız sıfırlanıyor. İçilecek sular daha kaliteli ve sağlıklı hale getiriliyor. Yollarımızın kötü olduğunu biliyorum. Asfalt ihale aşamasına geldi bu sezon mahallelerimizde sorunları çözeceğiz.

GÜLÜÇ’DE MÜTEAHHİTLER AKIN AKIN GELMEYE BAŞLADI

İmar revizyonumuz  vardı. Gülüç’ün kanayan yarasıydı imar revizyonuydu. İmar revizyonumuz bitti, Gülüç’e 10 katlı, yüzme havuzlu, güvenlikli, basket ve futbol sahaları olan projeler yapılıyor. Müteahhitlerimiz Gülüç’e akın akın gelmeye başladılar. Gülüç’de çok güzel daireler yapılacak. Gülüç’ün nüfusu geldiğimde 7 bin 200’dü şimdi 8 bin 100. Gülüç’ün önünü açmak için elimizden gelen her türlü çabayı sarf ediyoruz”

“SEVGİ, SAYGI, ŞEVKAT İSTER”

“Emekçi kadınlar gününü kutluyorum” diyerek sözlerine başlayan Belediye Başkanı Mustafa Gökhan Demirtaş’ın eşi Işıl Demirtaş da konuşmasında şunları söyledi: “Kadın emekçidir, fedakardır. Kadın yuvayı ayakta tutan en büyük güçtür. Kadınları yılda bir gün değil her gün onure etmek gerekir. Peki kadın ne ister? Kadın önce sevgi, saygı, şevkat, anlayış ister. Kadınlarımız şiddetten uzak sağlıklı huzurlu yıllar geçirmesini temenni ediyorum” dedi.

BAŞKAN KADINLARI DİNLEDİ

Belediye Başkanı Demirtaş ayrıca salondaki kadınlara mikrofon vererek sorunlarını ve önerilerini dinledi. Kadınların sorularını cevaplandıran Demirtaş, etkinliğe katılan kadınlara da teşekkür etti. Işıl Demirtaş eşine günün anısına çiçek verdi.

(Haber: Mustafa Kemal Bektaş)