Bu haber kez okundu.

EREĞLİ'DE HAREKETLİ DAKİKALAR

Edinilen bilgiye göre, Ereğli ilçesi Süleymanlar Mahallesi'nde anne Nur, oğulları Kıvanç ve Oğuzhan A., yanlarında köpek de bulunan gençler ile gürültü yaptıkları gerekçesi ile tartıştı.

Tartışmanın ardından oğul Kıvanç A.'nın evden silah getirerek sağa sola ateş ettiği, bu sırada da köpeğin anneye saldırdığı iddia edildi.

Olay yerine gelen polisler kavgaya müdahale etti. Bacağından ve başından yaralanan Nur A., 112 sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Ereğli Devlet Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kıvanç A. gazetecilere yaptığı açıklamasında, mahallede ses yapan gençleri uyardıklarını ardından da annesine gençlerin köpek ile saldırdığını söyledi.

Köpeği gezdirmeye çıkardıklarını biranda kendilerine silahla ateş edildiğini iddia eden gençler uzun süre polislere, "Yalan söylüyorlar, köpek falan saldırmadı kadın kendisini yere atarak yaraladı" ifadesini verdiler.

Polis olaya karıştığı iddia edilen 6 kişiyi gözaltına aldı.

 

(Haber: Mustafa Kemal Bektaş)

Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Misafir Avatar
Mutluhan Yüksel 1 yıl önce

O ailenin psikolojik sorunları var. Nur denilen bu kadın hergün anne dediği kadına ters cevap verip dövmekte bulunuyo. Bende bu olaya şahidim bende kemerde oturuyorum ve kadri yılmazda okuyorum. Oğuzhan adlı çocuk hergün sahilde polis sireni takılı bi bisikletinde dolaşıp duruyor ve milleti rahatsız ediyor. Kıvanç da elinde telsiz ve aracıyla hergün geziyor. Ayrıca gazeteci ulusalada bi lafım var. Kemerin çocukları adam gibi adamdır. Bilip bilmeden konuşmasın bende kemer çocuğuyum adamı deli etmeyin. Bilip bilmedende konuşmayın. Sanki bi bok biliyosunuzda laf söylüyosunuz. Lan oğlum 16 yaşındaki çocuklara ateş açmak nedir lan? Siz ateş açarsanızda o çocuklar istediğini yapar bu mevsi müdafadır. O çocuklar benim arkadaşım ve hiç bir zaman ellerindeki köpeği kimseye saldırtmazlar o köpeğide biliyorum. Kimseye durup durmadan saldırmaz. Sen eğer bunlara ateş açarsan köpekde sahibini korumak için saldırır. Ama şöylede birşey var köpek kadını ısırmadı bile. Köpek çocukların elindeydi kadın kendini yere attı. Gazeteci ulusal bilip bilmeden konuşmasını iyi biliyosun bi ara kemere gel çünkü kemeri kemerde yaşayan bilir. Ben seni bi kemerde gezdiriyim koçum. Benim diyceklerim bu kadar eğer sen bana birşey demek istiyosan gelirsin mahallede birilerine beni sorarsın arkadaşlarımda beni çağırır o zaman konuşuruz. Sağda solda kemer çocukları cahil deme oraya gelir seni öldürürüm. Hadi Allah a emanet ol aslanım

Misafir Avatar
gazeteci ulusal 1 yıl önce

ben meslektaşımın yerinde olsam o köpekli cocuğun ayağına sıkardım önüne gelen köpekle geziyor sahilde kendilerini adam sanıyorlar zaten kemer de oturan çocuklar cahil adam olmayan tipler kendilerini yetiştiremeyen basın her zaman haklıdır

Misafir Avatar
osman 1 yıl önce

bu telsizle gün boyu gezen şahsın telsiz kullanma izni varmı ? bu şahsın arabasında tepe lambası var bunun izni varmı ? bu şahıs silah attığı için herhangibir yaptırım uygulandımı ? kardeşi gün boyu sahilde polis sireni ve polis kornası çalan bisikletle gezip vatandaşı rahatsız ediyor bunla ilgili belediye zabıtasının yaptığı birşey varmı ? hepsine cevap istiyorum

Misafir Avatar
Yavuzcan 1 yıl önce

Bakın olayı çok yanlış anlatmışsınız kadın kıvançla birlikte arabadaydı giden arabadan atladı

Bunlar da Dikkatinizi Çekebilir

banner251

banner185


banner294