Türkiye sigorta sektörünün en bilinen ve prestijli markası olan Aksigorta, acentelerinden yine tam not aldı. Bağımsız araştırma şirketi TNS Piar’ın yaptığı araştırmaya göre 2010 yılında acentelerinin Aksigorta’ya olan bağlılık ve memnuniyet düzeyi 2009’a oranla 6 puan daha arttı. Araştırma sonucunda elde edilen verilere göre,  geçtiğimiz senelerde de yüksek olan acente memnuniyeti 2010 yılında daha da arttı ve “çok bağlı ve çok memnun” acente sayısında %20’lik bir artış meydana geldi.
“ÖNEM YER ALIYOR”
428 acentenin katıldığı ve yüz yüze yapılan araştırma sonuçlarında en çok memnuniyet duyulan konular arasında; beklentilerinin karşılık görmesi, ürün portföyü çeşitliliği, anlaşmalı kurum ağının genişliği, müşteri hasarlarının hızlı ödenmesi, bölge müdürlüklerinin desteği ve sosyal sorumluluk projelerine verilen önem yer alıyor. Araştırma sonuçlarını değerlendiren Aksigorta Genel Müdürü Uğur Gülen, “Aksigorta ailesi olarak her zaman müşteri memnuniyetini arttırmayı ve sahip olduğumuz saygınlığı koruyarak ilerlemeyi hedefledik. Bizim için müşteri memnuniyeti kadar acente memnuniyeti de büyük önem taşıyor. Acentelerimizin değerli katkıları olmasa bugün bu noktada olamazdık. Yapılan araştırma Aksigorta’nın acente memnuniyetine verdiği önem kadar acentelerinin de Aksigorta’ya duyduğu güven ve bağlılığı; dolayısıyla kurum olarak ne kadar doğru bir yolda ilerlediğimizi bir kez daha gösterdi” dedi.
EREĞLİ’DE MARKA OLUYOR
Ak Sigorta’nın Kdz.Ereğli Acentalarından Kdz.Ereğli Sigorta ise müşteri memnuniyeti ve genişleyen hizmet ağı ile bölgede tercih edilen sigorta oldu. Kdz.Ereğli Sigorta Uğur Mumcu Caddesi Meftun İş Merkezi Kat 2’de hizmet verirken telefon numarası 322 73 14 olarak belirtildi.