'Girişimcilerimiz yetişiyor, KOBİ'lerimiz güçleniyor' adında MÜSİAD tarafından düzenlenen etkinlik faydalı geçerken katılımın az olması üzüntü ile karşılandı.

MÜSİAD Kdz .Ereğli Şubesi tarafından Kdz.Ereğli Ticaret ve Sanayi Odası Konferans Salonunda Girişimcilerimiz yetişiyor, Kobi'lerimiz güçleniyor projesi gerçekleştirildi. Proje eğitimleri kapsamında marka ve kimlik konulu sunumda modern pazarlamada klasik tekniklerin geçerliliği yitirdiğini belirten Yıldız Teknik Üniversitesi Öğretim Üyesi Yardımcı Doçent Doktor Tarık Emre Yıldırım, Çocuğumuz doğduğunda onu nüfusa kayıt ederiz. Aldığımız kimlik asla onu tanımlamaz. Onu tanımlayacak olan ve kimliğe içerik kazandıracak olan yaşam içindeki davranışları ve başarılarıdır. Nasıl Kızılderililer çocuklarına ilk başarılı eylemlerini yapana kadar isim vermiyor ise ya da Dede Korkut'dan bir genç boğayı öldürerek Boğaç Han ismini alıyorsa şirketlerin piyasadaki durumu da böyledir. Şirketler piyasada yaptıkları işlerle ve başarılarla isim yaparlar. Marka isim oluşturmada en önemli yöntem ise pazarlamadır.
Pazarlama içinde öncelikle neyi sattığımızı çok iyi bilmeliyiz. Modern pazarlamada satın alınan somut bir üründen ziyade psikolojik bir arzu bir heyecandır dedi.
MÜSİAD Kdz.Ereğli Şube Yöneticilerinin yeraldığı eğitim seminerine yeterli katılımın ise olmadığı gözlendi.