Ereğli-Kandilli demir yolu ağının Arifiye, Adapazarı'na değil Zonguldak demir yolu ağına mutlaka bağlanması gerektiğine işaret eden Ereğli TSO Yönetim Kurulu üyesi Likoğlu, "Gerek OSB gerek Erdemir gerekse TTK başta olmak üzere bölgenin yurt içi ve yurt dışına açılma ağı demiryolundan geçer" dedi.

Demir yolu taşımacılığının çok önemli bir taşımacılık olduğuna dikkati çeken Ereğli TSO Yöneticisi Muhammet Likoğlu, Zonguldak için demir yolunun velinimet olduğuna dikkati çekti. Ereğli ile Kandilli arasındaki demir yolu ağının Zonguldak'a bağlanamadığını vurgulayan Likoğlu, demir yolu ağına mutlaka önem ve rilmesini gerektiğini, Ereğli-Kandilli demiryolu ağının Zonguldak ile mutlaka biran önce birleştirerek bölgenin önünün açılmasını önerdi.
Devlet Demir Yolları'nın Karadeniz Ereğli'deki yerlere yapılması düşünülen projelere de sıcak bakmayan Likoğlu gazetemize yaptığı açıklamasında kamuoyuna net mesajlar verdi. Likoğlu yetkilileri de duyarlı olmaya çağırdığı açıklamalarında özetle şu görüşlere yer verdi:  Zonguldak demir yolu ağı ülkenin büyük bir bölümüne hatta yurt dışına ka-dar gidiyor. Ereğli ile Kandilli arasındaki demir yolu ağı yıllardır Zonguldak demir yolu ağına kavuşturulamadı. Bu bölgede Organize Sanayi Bölgesini devreye geçirmek istiyoruz. Türkiye'nin tek yassı mamül sacı üretilen yer Ereğli'de. Türkiye Taşkömürleri Kurumu bu bölgede, limanımız var. Ereğli'nin hatta bu bölgenin ülke ekonomisine kazandırdıklarını demir yolu ağı ile daha ucuz maliyetle ülkemize hatta yurt dışına rahatlıkla sunabiliriz. Ben 30 yıldır beri duyuyorum, Karasu, Arifiye, Adapazarı'na Ereğli-Kandilli demir yolunun bağlanması projesini. Bu proje maliyeti yüksek bir proje ama benim önerdiğim proje yüzde 80 oranında zaten yapılmış. Tek problem Kandilli'den, Zonguldak'a demir yolu ağını kurmak, Ereğli ile de demir yolu ağında bakım gerçekleştirmek.