Yaklaşık bir aydır devam eden, Türkiye'nin yıllardır beklediği iş birliği anlayışıyla işçi, işveren, esnaf ve memur el ele vererek, başlatılan önceki haftalarda "Kriz Varsa Çare De Var" kampanyası "Eve Kapanma Pazara Çık", "Kimse İşini Kaybetmesin", "Güven ve İstikrar" sloganları ile yürütülen kampanyanın dördüncü ayağının sloganı "Gücüne İnan" oldu.

"TÜRKİYE'NİN ÖNÜ AÇIK"
Çaycuma'da da kampanya sloganlarına ait afişlerle panoların, dükkânların donatıldığını belirten Çaycuma TSO Başkanı Rıfat Sarsık; "Kampanya, toplumun krize duyarlılığını ortaya koymak üzere başlatıldı. Geçtiğimiz haftalardaki etkinliklere de baktığımızda kampanyanın faydalı olduğunu ve çözüm arayışlarına katkıda bulunduğunu görüyoruz. Yaşanan küresel kriz ortamında birçok şirket krize inat ayakta kalma iddiası ile zarar pahasına yola devam ediyor. Hepimiz biliyoruz ki, bu kararlılığın sürdürülebilirliği hükümetimizin gerekli tüm önlemleri almasından geçiyor.
Bu önlemler öncelikle iç piyasayı canlandıracak tedbirler, ardından dış talebe dayalı büyümeye geçişin sağlanması ve sanayinin rekabet gücünü artırıcı yapısal reformlardır. Kampanyamızın bu ayağında başta iş dünyası olmak üzere Türkiye'ye 'Gücüne İnan' deniliyor. Çünkü Türkiye'nin kaliteli üretim gücünü gösteren tüm şirketlerimiz ile Türkiye ekonomisini oluşturan işçiyle, esnafla, memurla gurur duyuyoruz.
Sahip olduğumuz bu güven ve özveriyi kaybetmediğimiz sürece, üretimden gelen gücümüzle Türkiye'nin önü hep açık olacak" dedi.