Mevcut imkanlar ölçüsünde hizmet akışını en üst düzeyde sürdürme gayreti içinde olan Alaplı Belediyesi; buna ilave olarak vatandaşlarımızın istek ve şikayetlerine en hızlı şekilde cevap verebilme gayreti içerisinde olduğunu açıklayan Alaplı Belediyesi Basın Yayın Bürosu, istek ve şikayetler bölümü hakkında bilgi verdi. Açıklamada, "Vatandaşlarımızın istek ve şikayetlerini kolaylaştırabilmek ve en kısa sürede çözümleyebilmek amacıyla; Alaplı Belediyesi'nin resmi web sitesinde (www. alapli.bel.tr) "İstek ve Şikayetler" bölümü açılmıştır. Vatandaşlarımızdan elektronik posta ile gelen istek ve şikayetler; günlük olarak değerlendirmeye alınmakta ve verdikleri mail adresi üzerinden, bir hafta içinde kendilerine bilgi verilmektedir. Alaplı Belediye Başkanı Dr.Nevzat Çimenoğlu, vatandaşların istek ve şikayetlerine büyük bir hassasiyet gösterildiğini ifade ederek şöyle dedi: "Vatandaşlarımızdan gerek elektronik posta ile ve gerekse bizzat başvuru ile gelen istek ve şikayetleri; ilgili birimlerimizin yanı sıra bizzat kendim de kontrol ediyor ve takibini yapıyorum. Vatandaşlarımızın taleplerinin karşılanmasına, onlarla iletişim içinde olmaya; hem bireysel, hem de kurumsal olarak büyük hassasiyet gösteriyoruz.  Belediyemizin görev ve sorumlulukları arasında olan istek ve şikayetleri; imkanlarımızı zorlayarak da olsa, çözmeye çalışıyoruz ve birçoğunu da çözüme kavuşturuyoruz. İstek ve şikayetlerini ileten vatandaşlarımızdan bizzat başvuranları telefonla, elektronik posta ile başvuranları da verdikleri mail adresi üzerinden elektronik posta ile en geç bir hafta içinde bilgilendiriyoruz. Görev ve sorumluluk alanımızda olmasa dahi, hiçbir istek ve şikayeti yanıtsız bırakmıyoruz. Vatandaşlarımızın sorunlarını iletmeleri, hizmet bütünlüğünü sağlamamız açısından da bize büyük bir katkı sağlamaktadır"