Beü Diş Hekimliği Uygulama Ve Araştırma Merkezi Hasta Memnuniyet Anketi sonuçlarıyla sevindirdi.  
Bülent Ecevit Üniversitesi (BEÜ) Diş Hekimliği Uygulama ve Araştırma Merkezi’ne başvuran hastalar arasında gerçekleştirilen ‘Hasta Memnuniyet Anketi’ sonuçları, Merkezin yüzde 84.4 ortalama memnuniyet oranıyla, Türkiye’deki sağlık hizmetleri genel memnuniyet ortalamasının üzerinde bir hasta memnuniyetine sahip olduğunu ortaya koyuyor.
Bülent Ecevit Üniversitesi (BEÜ) Diş Hekimliği Uygulama ve Araştırma Merkezinde sunulan sağlık hizmetlerine yönelik hasta memnuniyetinin ölçülmesi ve hizmet sunumundaki sorunların tespit edilmesi amacıyla, bir anket çalışması yapıldı. Bölge insanına daha kaliteli sağlık hizmeti sunulması ve BEÜ Diş Hekimliği Merkezinin çalışmalarının gözden geçirilmesi düşüncesiyle yaşama geçirilen anket uygulaması, hastalarla yüz yüze görüşme yöntemiyle yapıldı. BEÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Maliye Bölümü öğrencileri tarafından gerçekleştirilen anket çalışması, özellikle BEÜ Diş Hekimliği Uygulama ve Araştırma Merkezi sağlık personelinin yaklaşımlarına ilişkin hastaların büyük oranda memnuniyet duyduğunu gösteriyor. Hastaların yüzde 96.2’si “beni tedavi eden hekim kibar ve saygılıydı” şeklinde düşünürken; “diğer personel bana karşı kibar ve saygılıydı” diyenlerin oranı da yüzde 86.5’e ulaşıyor. BEÜ Diş Hekimliği Merkezi, yapımı hızla devam eden yeni binasının tamamlanmasıyla, diş sağlığı alanında tercih edilebilirliğini daha da artıracak bir sağlık kurumu kimliğine kavuşacak.

 

HASTALARIN MEMNUNİYETİNE İLİŞKİN SONUÇLAR
Ankete cevap veren katılımcıların yüzde 87.7’si bir daha diş hekimine gitmesi gerekirse BEÜ Diş Hekimliği Merkezini tekrar tercih edeceğini ifade etti. Araştırma sonucunda, detayları tabloda görüldüğü üzere, BEÜ Diş Hekimliği Uygulama ve Araştırma Merkezine başvuran hastaların genel olarak merkezde verilen hizmetlere ilişkin memnuniyetleri yüzde 84.4 gibi Türkiye ortalamasının üzerinde bir oranda gerçekleşti.