Çaycuma Esnaf ve Sanatkarlar Odası, müşteri memnuniyetinin anlatıldığı broşür dağıttı.
Oda Başkanı Hayri Kandemir, broşürleri kendi eliyle esnaflara dağıtmaya başladı. Broşürlerin dağıtımı sırasında açıklama yapan Kandemir, "Müşteri sadakatinin önemi kuşkusuz.
Ama, 'müşterilerimiz bize sadık mı?' sorusundan önce kendimize sormamız gereken daha önemli bir soru var, 'biz müşterilerimize sadık mıyız?' Bu broşürle esnaflarımızın müşteri memnuniyetinin önemini kavramaları ve hızla artan rekabet piyasasında ilçemiz esnaflarının daha iyi şartlara ulaşabilmeleri için önerilerde bulunduk.
Broşürümüzde; satış elemanı nasıl olunur, bir satış elemanında olması gereken özellikler, ürünle müşteriyi yakınlaştır, ürünü sunarken şovunuzu yapın, müşterinizi aktif bir şekilde dinleyin, iade ve değişiklik politikası oluşturun, müşteri oyunları, müşterilerin esnaf ve sanatkarlardan beklentileri, dünya değiştikçe müşteri ihtiyaçları da değişiyor başlıklarıyla müşteri memnuniyetini anlatmaya çalıştık" dedi.