Kdz.Ereğli Belediyesi’nde oluşturulan Çözüm Masası, ilçe halkının istek ve şikayetlerini ilgili makamlara ulaştırarak çözüm üretmeyi hedefliyor.

 

İlçe halkının belediye birimlerine hem çok kolay bir şekilde ulaşarak hem de hızlı, kaliteli ve profesyonel hizmet alabilmelerine yardımcı olmaya çalışan Karadeniz Ereğli Belediyesi bünyesinde oluşturulan Çözüm Masası günde çok sayıda vatandaşın taleplerini ve şikayetlerini kayıt altına alıyor.  Konuya ilişkin Çözüm Masası tarafından yapılan duyuru ise şu şekilde: Kdz.Ereğli halkına daha iyi hizmet sunmak amacıyla çalışmalarını sürdüren Kdz.Ereğli Belediyesi, insan odaklı hizmet anlayışına devam ediyor. Bu hedef doğrultusunda Belediye Başkanı Hüseyin UYSAL’ın göreve gelmesiyle oluşturulan Çözüm Masası, ilçe halkının istek ve şikâyetlerini dinliyor, konuları ilgili makamlara ivedilikle ulaştırıp çözümler üretiyor. İlçemizin yaşam kalitesini yükseltmek, bürokrasiyi minimuma indirmek amacıyla kurulan Çözüm Masası, her gün onlarca vatandaşın dilek, şikayet ve beklentilerini, hızlı bir şekilde sonuca ulaştırmak için hizmet vermektedir. Deneyimli, güler yüzlü ve konusunda uzman personeli ile Kdz.Ereğli Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü bünyesinde çalışmalarını sürdüren Çözüm Masası, her gün onlarca vatandaş ile bire bir görüşüp sorunlarını dinlemekte.

 

ÇÖZÜM MASASI NASIL ÇALIŞIR

İlçe halkının belediye birimlerine hem çok kolay bir şekilde ulaşarak hem de hızlı, kaliteli ve profesyonel hizmet alabilmelerine yardımcı olmaya çalışan Çözüm Masası, vatandaşları belediye girişinde güler yüzle karşılayıp taleplerini dinlemekte ve varsa şikayetlerini kayda geçirip ilgili birimlere aktarmaktadır. Çözüm Masası vatandaşların çevre düzenlemesinden sosyal yardımlara, başkan, başkan yardımcıları, birim müdürleri ile görüşme taleplerine kadar birçok konuda yardımcı olmaya çalışmaktadır. Vatandaşların şikayet ve taleplerini SAMPAŞ elektronik sistemi üzerinden kayıt edip, ilgili birime gönderen Çözüm Masası, sorunun giderilip çözüme ulaştırılmasında da takipçi olmaktadır. İlgili birimin en geç üç gün içerisinde vatandaşa cevap yazılıp yazılmadığını kontrol ve takip eden Çözüm Masası, ilgili birimin konuyla ilgili gelen cevabı doğrultusunda, vatandaşı telefonla arayarak talebi ile ilgili ayrıntılı olarak olumlu veya olumsuz sonuç bilgisini iletir. Modern çağ, günümüzde stratejik iletişim yaklaşımını öne çıkartmaktadır. Bu yaklaşım doğrultusunda, hızlı ve etkili iletişim yolları kullanılarak vatandaşlarla sürekli iletişim halinde bulunulması, yerel yönetimlerin hizmet kalitesini arttırma konusunda büyük önem taşımaktadır. Günlük olarak ilgili birime yönlendirilen ve takibi yapılan talepler ile ilgili olarak 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu’nun belirlemiş olduğu yasal süre içerisinde Çözüm Masasınca cevap verilmektedir.

 

GÜLER YÜZ, HIZLI ÇÖZÜM

Deneyimli, güler yüzlü ve konusunda uzman personeli ile hizmet veren Çözüm Masası, en kaliteli ve en hızlı hizmet felsefesi ile halkın memnuniyetini öncelemektedir.

 

ÇÖZÜM BİR ADIM ÖTENİZDE

İlçe halkı belediyemize iş ve işlemlerini takip etmeleri, sorunlarını anlatmaları, dilek ve şikayetlerini bildirmeleri için Çözüm Masası’nı ziyaret edebilirler. Ayrıca ç[email protected] adresinden mail yazabilirler. Şikayetleri sonuçlanan vatandaşlara şikayetiniz sonuçlandırılmıştır mail’i gönderilerek yeniden dönüş yapılmaktadır. Telefon ile başvurularını gerçekleştirmek isteyen vatandaşlarda 333 1 333 nolu telefondan bildirilerini gerçekleştirebilirler”

(Haber: Mustafa Kemal Bektaş)