Bu haber kez okundu.



Kdz. Ereğli Belediyesi Ulaştırma Müdürlüğü’nün  İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) ile birlikte hazırladığı “Kent İçi Sirkilasyonu İyileştirme Etüdü Toplu Taşıma Hatları Rehabilatasyonu” çalışması, Belediye Meclisinin toplantısının ardından geniş zamanlı olarak anlatıldı.

Belediye Başkanı Hüseyin Uysal, bu çalışmanın acil olarak uygulanacak olanların kabul edilmesiyle çalışmalara hemen başlamak istediklerini, tartışılacak konuların da geniş katılımlı toplantılar ile belirlenmesinden yana olduklarını ifade etti.  6 aşamadan oluşan ve 4 aşmasının tamamlandığı acil eylem planının da belirlendiği çalışmada, 23 noktada trafik sayımı yapıldığı belirtilerek, 24 hattan 53 bin kişinin toplu taşımadan yararlandığına vurgu yapıldı. 



Belirlenen sorunların simülasyon ile acil çözümlerinin sıraya döküldüğü  rapora göre, Kışla Sanayi girişinde, var olan göbeğin dışında geri dönüşlerle ilgili ayrıca at nalı veya papyon tabir edilen düzenleme yapılacağı, sanayi çıkışında ışıklara takılmadan da ana yola geçiş için ayrı bir yolun hizmete açılacağı anlatıldı. Özellikle Devrek Yol Kavşağındaki yığılmanın önüne geçmek için, Kepez istikametinden gelişte, TED Koleji ve Anadolu Lisesi önündeki yol ile Devrek Yolundan Şehit Er Asım Çömeten (Gazetemiz Merkezinin bulunduğu) Sokağa dönüş verilip (tek yön) ve buradan da Bağlık Polis karakolu ya da Ereylin AVM Önünden Devrek Yol ayrımı istikametinde dönüş yapılarak terminal yoluna geçilecebileceği (Çarşı istikameti) plan üzerinde anlatıldı. İş Bankası önünden  Meydanbaşı yokuşunun Jet yol ayrımına kadar tek yönlü olacağının da vurgulandı. Çarşıdan köprülü kavşağa gelinirken, geri dönüşlerin göbekten yapıldığı ve dolayısiyle trafik yoğunluğuna yol açtığına da dikkat çekilerek, köprülü kavşak altında ayrıca dönüş yolu yapılmasının düşünüldüğü de kaydedildi. Sahil yolu boyundaki  ağaçların sökülerek başka yerlere  hemen taşınıp dikilmesi ile bu güzergahtaki kaldırımların daraltılıp araç yolunun  ikili geçişe uygun hale getirileceğinin anlatıldığı “rehabilite” çalışmasının ayrıntılarını görüşmek üzere,  AKP ile CHP’li üyelerden bir komisyon oluşturuldu.  



Bu arada, AKP’li Meclis üyesi Yusuf Kalay çözüm önerilerinden “Bağlık’ta viyadük” der demez, Hüseyin Uysal’ın “Bana viyadük deme” sözleri ile karşılaşırken, CHP’li üye Sertan Ocakçı, var olan cumartesi pazarı üzerinden çarşı istikameti yönüne gidecek tırlara yol verilecek olmasını  ÜSEM kavşağında büyük sıkıntılarına yol açacağını belirtirken, yine CHP’li üye Özkan Özyağcı, Erdemir’in limanı boş dururken çarşıdaki limanda tırların yükleme ve boşaltma yapmasını eleştirirken, “Erdemir limanını açsın ve tırlar Gülüç tarafından yoluna gitsin. Bizim limanda da yat limanı olsun” dedi.

 

 



Anahtar Kelimeler:
Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Misafir Avatar
Umut 13 ay önce

Baglikta birsuru bina yapimina izin verildi insanlar yollara arac parkediyor.ornek cesmi cihan konaklari.Bukadar bina yapimina izin veriyorsun ve yolu bu trafigi karsilamiyor.Once altyapi ve yol sorununu cozmek lazim.Bana viyaduk deme demkle olmaz bu yol sorunu cozulmeli.

Misafir Avatar
Mehmet 1 yıl önce

Şuan faaliyette olan tek yönlerin hiçbirine uyulmuyor. Denetleyen yok. Anadolu Hastanesi altındaki yol sözde tek yön.

Misafir Avatar
evren 1 yıl önce

böyle başkan zonguldağada lazım.4senedir başkan ama gerçekten güzel çalışmalar yapıyor.ben takdir ediyorum ereğli reisini.gelin bi zonguldağı görün ereğlili arkadaşlar ereğli size paris gelir.hüseyin bey zonguldağa aday olmalı önümüzdeki seçimde

Misafir Avatar
Çözüm mü? 1 yıl önce

Ereğli'nin en gözde mahallelerine 10-15 kat imar izni verirken bu konuyu düşünmeniz gerekirdi. Bina yapılıyor iyi güzel; çocuk alanı yok, kapalı otoparkı yok, yeşil alanı yok. Ve o binalarda yaşayan yüzlerce kişi. Yolları sil baştan delik deşik ederek elektrik, su hatlarını tekrar yapmak da cabası. Eskiden insanların imrenerek baktığı mahallelerde şu an binalar iç içe, hepsi birbirine bakıyor. Artık uzak mesafe diye bir kavram kalmadı çünkü insanların arabaları var, toplu taşıma araçları var. Siz önce imar mevzusunu gözden geçirin. Bir binaya 60 daire-80 daire sığdırılmasına izin verip de sonra hadi bakalım ne yapsak şimdi demek biraz komik oluyor. Şehir içine çok katlı imar verilmesinin doğurduğu bir sonuçtur bu. Bu şekilde durum devam ettiği sürece şehir merkezini cazibeden uzak hale getirirsiniz. Binlerce kişinin yaşadığı mahalleler hastaneye çok uzak, yakında kampüs açıldığında orada eğitim görecek gençler nerede sağlık ihtiyaçlarını karşılayacaklar? Saygılarımla.

Misafir Avatar
KÖYLÜ 1 yıl önce

EN BÜYÜK ÇÖZÜM YENİ TERMİNALDEN BAŞLAYAN PLAJLAR BÖLÜMÜNDEN ÇIKAN ÇEVRE YOLU... TABİ BUNUN İÇİN TTUTTUĞUNU KOPARAN ETKİLİ VE YETKİLİ SİYASET VE SİYASET ADAMI LAZIM...

Misafir Avatar
Toplu Taşıma 1 yıl önce

Toplu taşımanın geliştirilmesi önceliktir. Otobüs sayılarını ve güzergahlarını arttıracak önlemler alınmalı, bilet fiyatları düşürülmeli. Belediye toplu taşımayı teşvik edici projeler geliştirmelidir.

Misafir Avatar
Ali 1 yıl önce

Bu adam (Başkan) gibi çok değil 5 meclis üyesi daha ereğlinin sorunlarını dert edinse bu sorun çözülür

Misafir Avatar
Kdz ereğli vatandaş 1 yıl önce

Meydanbaşı yolunun tek yönlü olması çok iyi olur , Göztepe köprüsünü kaldırılıp trafiğin rahatlatılması lazım

banner251

banner185