Bugun...

reklam

reklam

+ -




Tarih: 01-01-1970 00:00:00
Bu haber defa okunmuştur.

Etiketler :

YORUM YAP
YORUMLAR

muhammet ali / 14-07-2013 01:50:00

Batılı araştırıcıların veya oryantalistlerin islam dininin neresinden vurabileceklerini, onun duyarlı ve ölümcül noktalarının nereler olabileceğini belirleyebilmek amacı ile onu ciddi, köklü ve titiz biçimde etüd ediyorlar. Onlar bu dinin vicdanlara girerken kullandığı yolları ve sızma kanallarını bulup bu kanalları tıkamak ya da bozmak istiyorlar. Onlar bu dinin güçlü olduğu noktaları ortaya çıkarıp ona bu noktalarda karşı koymak, böylece kaleyi içinden fethetmek istiyorlar. Bu dinin kendini vicdanlarda nasıl yapılandırdığını bellemek istiyorlar, çünkü insanların vicdanlarında doğan boşluğu doldurmak için kullanacakları karşıt düşünceleri aynı mekanizmayı taklit ederek geliştirmeyi tasarlamaktadırlar. Allah müslümanları bir ayetinde ne güzel anlatmıştır. “Mü’min erkekler ve mü’min kadınlar birbirlerinin velileridirler. İyiliği emreder kötülükten sakındırırlar, namazı dosdoğru kılarlar, zekatı verirler ve Allah’a ve Resûlü’ne itaat ederler. İşte Allah’ın kendilerine rahmet edeceği bunlardır. Şüphesiz Allah üstün ve güçlüdür, hüküm ve hikmet sahibidir.” (Tevbe Suresi, 71)

muhammet ali / 14-07-2013 01:22:00

Mısır’da Türkiye’de ve tüm yeryüzünde Müslümanlar adil şahitler olarak hakkı ayakta tutmakla yükümlüdürler. Müslümanlar ne olursa olsun ücretlerini krallardan soytarılardan çapulculardan ya da postallardan değil Rablerinden bekleyenler olmalıdırlar. Mücadele dün başlamadı yarın da bitmeyecektir. Yapılan ilk özgür seçimlerde ve halkın iradesiyle seçilen Mısır Hürriyet ve Adalet Partisi adayı Muhammed Mursi Mısır ordusunun yaptığı darbeyle devrildi. Cumhurbaşkanı olarak seçilmesinin üzerinden henüz bir yıl geçmiş olmasına rağmen kendisinden imkânsızı başarması istenen ve ülke içerisinden ve dışarıdan her yönüyle baskı altında tutulan Mursi’ye karşı başlatılan “temerrüt” kampanyası iki günün sonunda ordunun yönetime el koyması ile sonuçlandı. Sosyal siyasal ve ekonomik şartlar bakımından kıskaca alınan Muhammed Mursi ulusal ve uluslararası iktidar odaklarının işbirliği ile cumhurbaşkanlığından uzaklaştırıldı.

Şahika / 13-07-2013 17:05:00

Suriyede kafa kesenler iyi suriyenin meşru devlet başkanı esad kötü vay anasını be hangi müslümanlıkta savunmasız insanların elleri bağlanıp kafası kesilir ? savaşın bile bir namusu vardır esir alınanlara kötü muamele edilmez eziyet edilmez maşallah eziyeti bile geçmişler koyun keser gibi insan kesiyorlar..müslümanlıkta ölülere saygı diye bişey vardır ölülerin ciğerlerini yemek yoktur !!! yazıklar olsun açın cenevre kararlarını okuyun biraz ders alın yorumculara katılıyorum mursi denen adam tünelleri kapatmadımı filistindeki nasıl savunuyorsunuz bu mursiyi ya

Abdullah Azizoğlu / 13-07-2013 12:32:00

Feda-der leri kutluyorum. Önceki yorum yazanlara bakınca FEDA-DER'in ne kadar doğru hareket ettiğini bir kez daha anladım. Adaletten, insan haklarından, kardeşlikten sözeden yiğit insanlar gördüm. Ey eleştiren yorumcular  İslami bilgiden yoksun olduklarını hatta demokrasiden bile zerre kadar anlamadığınızı görüyorum. Kendi yazdıklarınıza kendiniz bile inanmıyorsunuz.O eylemde olacağınıza eleştiriyorsunuz. Katılmıyorsanız bile hiç olmazsa doğruyu yazınız.

ayda ceylanpınar / 13-07-2013 08:42:00

bunlar nasıl müslüman ve müslüman dostu !!!! cuma namazı vaktinde eylem yapan şamar topluğundan söyledikleri hiçbir söz gerçek değildir !!!!!!

Harun Yılmaz / 13-07-2013 02:41:00

o kadar kendi içinizde çelişiyorsunuzki nasıl bir politikanız var merak ediyorum esed dediğiniz suriye lideri beşar esad suudi arabistan ve arap ülkeleri tarafından devrilmeye çalışılıyo ordaki isyancılara silah ve maddi yardım yapıyo o zaman bu ülkeler iyiydide mısırda askeri darbeye yardım edincemi kötü oldu ?

Yasin / 13-07-2013 02:36:00

Esed diye aşağıladığınız adam büyük bir kahramandır Arap israil savaşlarında israile kök söktürmüştür halada kök söktürüyo hizbullah diye aşağıladığnız örgüt lübnanı israile dar etti desteklediğiniz mursi ise israille dost filistinle arasındaki tünelleri kapattı millet aç kaldı kimi desteklediğinizin farkındamısınız suriyede savunduğunuz direnişi eğer israile yöneltseydiniz şuan israil diye bir ülke kalmazdı

Yurtsever Gençlik / 13-07-2013 02:33:00

Mısır-Filistin arasındaki tünelleri kapatarak filistinlileri açlığa mahkum eden mursiyi nasıl destekliyorsunuz aklım almıyor ayrıca suriyede oluk oluk kan akıtan yönetim karşıtlarınada destek eylemi yapmıştınız size inanamıyorum müslüman bir ülkede cihat adı altında insanlar boğazlanıyor ama israil filistinlilere eziyet ederken kimsenin sesi çıkmıyor çok sevdiğiniz mursi israille kanki bundan haberiniz varmı tünelleri o yüzden kapattı

servet mustafa / 12-07-2013 22:54:00

Adaletinizi yerim sizin.!! 13 kişinin gözü çıktı,5000 yaralı ve 5 ölü var...buna sesiniz çıkmaz,aynı hamamın tasısınız çünkü.!!!! kendi ülkesindeki adaletsizlikleri görmemezlikten gelenler mısır için toplanmış.!! kim inanır sizin samimiyetinize?!!



İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER HABERLERİ

ÇOK OKUNAN HABERLER