Sponsorlu Bağlantılar

'AMACIMIZ VATANDAŞA HİZMET'

Tarih: 2013-01-28 00:00:00

İlçe Koordinasyon Kurulu toplantısında konuşan Kaymakam İbrahim Çay, Amacımız A kurumun imkanlarını B kurumun imkanları ile birleştirerek daha güzel hizmet sunmaktır. Vatandaş odaklı hizmet vermekteyiz dedi.   Karadeniz Ereğli İlçe Koordinasyon Kurulu T

İlçe Koordinasyon Kurulu toplantısında konuşan Kaymakam İbrahim Çay, Amacımız A kurumun imkanlarını B kurumun imkanları ile birleştirerek daha güzel hizmet sunmaktır. Vatandaş odaklı hizmet vermekteyiz dedi.

 

Karadeniz Ereğli İlçe Koordinasyon Kurulu Toplantısı Kaymakam İbrahim Çay Başkanlığında Kaymakamlık Toplantı Salonunda gerçekleştirildi. İlçede görev yapan resmi kurum ve kuruluş yöneticilerinin yer aldığı toplantıda konuşan Kaymakam İbrahim Çay, Kaymakamlık hizmetlerinin daireler arası yaşanan uyumdan ötürü sorunsuz olarak gerçekleştirildiğini söyledi.

İlçede İdare Şube Başkanları ve diğer daire müdürleri, kamu kurum ve kuruluşların temsilcileriyle Kaymakamlığın koordinatörlüğünde belli aralıklarla toplantılar yapıldığını belirterek açıklamasına başlayan Kaymakam İbrahim Çay, toplantının amacının 2013 yılı içerisinde gerçekleştirilecek projeler, yatırımlar konusunda karşılıklı fikir alışverişinde bulunmak olduğunu belirtti.

Çay yaptığı açıklamasında şunları söyledi: Her şeyin koordinasyon ve birlik beraberlik içerisinde yapılması esastır. A Kurumunun imkanlarını B kurumunun imkanlarıyla birleştirerek daha güzel hizmet sunmaktır. Amacımız vatandaş odaklı hizmet anlayışıdır öncelikle vatandaşa hizmet sunmaktır. Bunun içinde daire amiri arkadaşlarla 2 buçuk yıldır birlikte çalışıyoruz, elimizden ne geliyorsa yapmaktayız dedi.

Kaymakam Çay konuşmasını şu sözlerle tamamladı: Bu toplantıda neler ele alacağız bu konuda hem kısa bir bilgi vermek hemde yeni gelen arkadaşlarımıza işleyişi anımsatmak için şunları söyleyebilirim. Özellikle bugün ki gündemimizde öncelikle 2012 yılının değerlendirmesini yapmak, 2013 yılında yapılacak hizmetleri gözden geçirmek, daire amirleri arasındaki ilişkileri kordine etmek, kılık kıyafet, tasarruf tedbirleri, 237 sayılı taşıt kanunun nasıl kullanılacağı hususu var. Bunlara ileveten vatandaş odaklı hizmet anlayışımız nedir, neler bekliyoruz, bu alanlarda bilgi alış verişinde bulunacağız.  Gündemimizin ilk maddesi daire müdürleri arasındaki ilişkilerdir. İlçemizde daire müdürleri arasında gerçekten çok uyumlu bir ilişki var. Şu an aramıza katılan beş-altı yeni arkadaşımız var. Onlara hayırlı olsun dileklerimde bulunuyorum. Giden arkadaşlarımıza da hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum. Gerçekten her zaman söylüyorum, biz güzel bir ilçe teslim aldık. Bu nedenle bizden önce görev alan kaymakam arkadaşlara ve idari şube başkanı arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Bizde onların bıraktığı hizmetleri varsa eksiklikler tamamlayarak daha da geliştirmeye çalışıyoruz.

 

Bunlar da Dikkatinizi Çekebilir

Yorumlar

ADAMIN BİRİ :

SN. KAYMAKAM DAİRELER ARASINDA OLAN UYM DİYORSUNUZ VATANDAŞIŞ BİR İŞİ OLDUĞUNDA KURMLARDA TİMPON TOPU GİBİ BİR OYANA BİR BUYA YOLLUYORLAR EVET KURUM YETKİLİLERİ ÇOKGÜZEL UYUM İÇERSİNDELER BİRDE VATANDŞIN ARASINDA GEZSELERDE GÖRELİM.BIRAKINSİYESET YAPMAYI VATANDAŞI KURUMLARINI HOR GÖRÜYOR HELEKİ GARİBAN ADAN IYOKSA YANDI..

KANDİLLİ GEÇLİĞİ :

SN. KAYMAKAM İBRAHİM BEY TOPLANTINIZ HAYIRLI OLSUN VATANDAŞA GÖSTERMİŞ OLDUĞUNUZ HASASİYET İÇİN VE KANUNVE YASALARI EŞİT UYGULADIĞINIZ İÇİN SİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.

KANDİLLİ MERKEZ :

AMACIMIZ VATANDAŞA HİZMET DİYORSUNUZ. SN.KAYMAKAMIMIZ İBRAHİM ÇAY BEYFENDİ.MAKAMIZDA İLÇE YETKİLİLERİYLE TOPLATI YAPTINIZ BURADA SİZE SORUYORUZ KANDİLLİ MERKEZDE BULUNAN 42 ADET TAŞINMA EV ,İŞYERLERİNİN SSK.HASTANESİNİN ,TTK.LOKELİNİN BULUNDUĞU 2BYE ÇIKMIŞ OLAN YERLERİN VE BÜTÜN BİLGİLERİ BİLDİĞİNİZHALDE SENE BİTTİ NEDEN ÇALIŞMA YAPTIRIP VATANDAŞIN HAKINI ALMASI İÇİN GEREKEN HASASİYETİ GÖSTERMİYORSUNUZ AMACINIZ VATANDAŞA HİZMET DEMİ SN. KAYMAKAMIMIZ.VATANDAŞ VALİYSE VALİYE GİTTİ YAZIYSA YAZI YAZDI DAHA NEYAPSIN SN KAYMAKAM. KANDİLLİ BELDESİDE İLÇE KAYMAKAMLIĞA BAĞLI ALLAHTAN REVAMI..

Tüm Yorumlar

Yorum Gönder

DİKKAT!

x

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.