Sponsorlu Bağlantılar

'ÖNCELİĞİMİZ HALKIN MEMNUNİYETİ'

Tarih: 2009-12-16 00:00:00

3 Aralık tarihiden itibaren hasta kabulüne başlayan Özel Echomar Hastanesi?nin Başhekimi İbrahim Kayhan, ?1 Haftalık uygulamada hedeflediğimiz noktaya ulaştık. Halkımızın gösterdiği ilgiden de memnunuz amacımız özverili hizmet? dedi. Özel Echomar Hastane

3 Aralık tarihiden itibaren hasta kabulüne başlayan Özel Echomar Hastanesi?nin Başhekimi İbrahim Kayhan, ?1 Haftalık uygulamada hedeflediğimiz noktaya ulaştık. Halkımızın gösterdiği ilgiden de memnunuz amacımız özverili hizmet? dedi.

Özel Echomar Hastanesi Başhekimi İbrahim Kayhan, Halkla İlişkiler Sorumlusu Serap Sunay, İşletme Direktörü Yaşar Çekiç ve Medikal Sorumlusu Murat Demirhan düzenlenen kahvaltılı basın toplantısında hastanenin son durumu hakkında bilgi verirken vatandaş memnuniyetine dikkati çekti.

HEDEFE ULAŞMAK İSTİYORUZ
Yeni açılan bir kurum hakkında bilgi vermek soruları yanıtlamak amacıyla bilgilendirme toplantısı düzenlediklerini belirten Echomar Hastanesi Başhekimi İbrahim Kayhan, 20 yıldır Kdz.Ereğli'de bulunduğunu, 2 Aralık'ta faaliyet belgesini aldıktan sonra 3 Aralık tarihi itibari ile de hizmete girdiğini söyledi. Kayhan konuşmasında, "Ereğli'nin büyük kuruluşlarından olma hedefindeki bir müessese. Birlik ve beraberlik içerisinde bu hedefe ulaşmak istiyoruz. Bizden hizmet alanları iyi anlayıp onların beklentilerine göre hareket edeceğiz. 1 Haftalık bir uygulamamız oldu hedeflediğimiz tüm uygulamaları başarı ile yürütüyoruz. Diğer uygulamalarda da hedeflenen takvime uygun olarak faaliyete geçiriyoruz.

ÖNCE HASTA MEMNUNİYETİ
Hasta memnuniyeti ve güvenilir hizmet bizim için ön plandadır. Türkiye'de imkanlar artıyor, bu imkanları vatandaşlarımız ile paylaşmak bize onur ve gurur verecektir. Önemli olan hizmetin iyi yapılması ve vatandaşın da mutlu olmasıdır. Özel Hastane denilince genellikle son dönemde alınan kararlar basında yanlış anlaşılıyordu, yüzde 30-70 oranında fark alınıyor gibi. Uygulamalar alınan bir karar aslında ama belli sınırlar koyulmak amacıyla alınmışlardır. Hastaneler bu uygulamalar sırasında rahat hareket edebiliyorlar. Özel hastanenin pahalı olduğu anlaşılmakta, halbuki hizmetin kalitesi ve memnuniyeti düşünüldüğünde azıcık bir bedeli var. Alınan bu bedel kişinin kendisine verilen hizmet ve mutluluğu içindir" dedi.

HERŞEY DOĞRU
Kayhan, "Bir hafta içerisinde keşke dediğimiz hiçbir şey yok. Ama daha sonrası için yani yaptığınız hizmet kendi bölgenizde ki ekonomik durum, yaşayan insan sayısı, hizmet alınabilirlik bunlarla ilişkili olduğu için daha başka düşündüğümüz hizmetlerinde o şartlara uygun olması gerekiyor. Ama bizim şuanda planladığımız şartlara göre ekonomik durum, bu bölgedeki yaşayan insan sayısı, ulaşılabilirlik bunları düşündüğümüz de yaptığımız her şey doğru.

Bunlar da Dikkatinizi Çekebilir

Yorumlar

kahraman paşa :

tebrik ediyor ve başarılar diliyorum. yeni hastanemiz artık burası. muayene olmaya gittim ve en alttan doktoruna kadar bir ilgi ve sıcaklıkla karşılandım. herkeste bir duyarlılık var ekibin başını çekenler yeterince donanımlı ve samimi olmaları her çalışana orada yansımış. tekrar başarılar. ssk nın şubesine dönen diğer hastanemize asla benzemeyiniz farklılığınzı koruyunuz oda güler yüzle hizmet noktasına gelsin sizin sayenizde.

metin sesli :

yeni hizmete giren bu hastaneye geçen gün kısa bir ziyarette bulundumçorada karşılama ve ilgi beni hayli memnun etti.keşke bütün hastanalarde ilk muhatap olacağınız kişiler adının serap olduğu öğrendiğimiz o tatlı dilli güler yüzlü ve karşısındaki insana güven veren kişiliği ile ön plana çıkan bu kardeşimiz gibi olsa.nerdeeeeee.inşaallah böyle devam eder ve diğer hastaneler gibi salt para basan makina gibi davranmazlar temennim bu.hastane güzel ekip tecrübeli doktorlar dalında uzman.ereğlimize yakışır.

Tüm Yorumlar

Yorum Gönder

DİKKAT!

x

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.