Sponsorlu Bağlantılar

"AYRI DEĞERLENDİRİLSİN"

Tarih: 2009-08-26 00:00:00

TMMOB Şehir Plancıları Odası İl Temsilcisi Mahmut Yesari Sezgin, Karayolları Genel Müdürlüğü'nün Mithatpaşa Tüneli'ni Çaycuma-Bartın ayırımı-Hisarönü-Zonguldak yolu güzergahı proje çalışması içerisinde bir tünel olarak gördüğünü belirterek, "Tünelin hızla

TMMOB Şehir Plancıları Odası İl Temsilcisi Mahmut Yesari Sezgin, Karayolları Genel Müdürlüğü'nün Mithatpaşa Tüneli'ni Çaycuma-Bartın ayırımı-Hisarönü-Zonguldak yolu güzergahı proje çalışması içerisinde bir tünel olarak gördüğünü belirterek, "Tünelin hızlandırılabilmesi için yol projesinden ayrı olarak değerlendirilmesinin doğru bir yaklaşım olacağı görüşündeyim" dedi.
Sezgin, yazılı açıklamasında şunları söyledi;

"HARİTA ALIM İHALESİ YAPILDI"
"Zonguldak kamuoyu, son günlerde hepimiz tarafından gözlemlendiği gibi Mithatpaşa Tüneli konusuna sahip çıkarak kentimizin gündemindeki yerini almasını sağladı. Bu durum kentlililik bilinci açısından bakıldığında hepimiz için takdir edilebilecek  bir görüntüyü ortaya koyuyor. Bu konuda yürütülen imza kampanyası da tüm kentimizin bu projeye sahip çıkması ve kent merkezindeki ulaşım sorunumuz konusunda Zonguldaklıların ne kadar bilinçli olduklarının bir göstergesi oldu. Mithatpaşa Tüneli ile ilgili son durum şu şekildedir ;
Karayolları Genel Müdürlüğü, Mithatpaşa Tüneli'ni Çaycuma-Bartın ayırımı-Hisarönü-Zonguldak yolu güzergahı proje çalışması içerisinde bir tünel olarak değerlendiriyor. Çaycuma-Bartın Ayırımı-Hisarönü-Zonguldak yolu projesinin şu an için harita alım ihalesi yapıldı. Yıl sonuna kadar bitirilmesi planlanmış şekilde arazi çalışmaları devam ediyor. Harita alım çalışması bitirilip güzergah haritası hazırlandıktan sonra yol ve tünel projesinin ihalesi yapılacak. Proje hazırlandıktan sonra yapım işi ihale edilerek inşaata başlanabilecek. Görüldüğü gibi uzun bir süreç bizi bekliyor. Bu aşamada tünelin hızlandırılabilmesi için yol projesinden ayrı olarak değerlendirilmesinin doğru bir yaklaşım olacağı görüşündeyim."

"ÖNERİLERİM…"
"Mithatpaşa Tüneli, Çaycuma-Bartın Ayırımı-Hisarönü-Zonguldak yolu projesinin içerisinde yer alan bir tünel olarak görülmeyip şehir içi geçişi ile ilgili ayrı bir proje olarak ele alınmalı ve çalışması ayrı olarak buna göre yürütülmeli. Böylece süreç kısalabilecek, ayrıca proje için ayrılacak ödeneğin öncelikle yol inşaatın da mı, yoksa tünel yapımında mı kullanılması gerektiği şeklinde çıkabilecek tartışmaların önü kesilecektir. İki projenin gerçekleştirilmesinden sonra birleştirilmesinde her hangi bir sorun yaşanması da söz konusu olmayacaktır."

Bunlar da Dikkatinizi Çekebilir

Yorum Gönder

DİKKAT!

x

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.