Sponsorlu Bağlantılar

DENETİM EKİPLERİNE EĞİTİM

Tarih: 2011-02-18 00:00:00

Zonguldak İl Sağlık Müdürlüğüne bağlı Ruh Sağlığı ve Sosyal Hastalıklar Şubesi Müdürlüğü tarafından 2011 yılında yapılacak olan tütün ve tütün ürünlerinin denetimlerinin yapılmasında görevli İl Emniyet Müdürlüğü, Jandarma, Belediye Zabıta Memurları ve Sağ
Zonguldak İl Sağlık Müdürlüğüne bağlı Ruh Sağlığı ve Sosyal Hastalıklar Şubesi Müdürlüğü tarafından 2011 yılında yapılacak olan tütün ve tütün ürünlerinin denetimlerinin yapılmasında görevli İl Emniyet Müdürlüğü, Jandarma, Belediye Zabıta Memurları ve Sağlık personeli olmak üzere toplam 80 kişiye Amelebirliği toplantı salonunda eğitim verildi.
İl Merkezinde ve İlçelerde bu tür eğitim seminerlerinin aralıksız olarak düzenleyeceklerini belirten İl Sağlık Müdürlüğü Ruh Sağlığı ve Sosyal Hastalıklar Şubesi Müdürü Esin İlhan burada yaptığı konuşmada özetle şunları söyledi:
“Burada amacımız 2011 yılı içersinde Merkez ve İlçelerimizde denetim ekiplerimizi yeniden yapılandırılıp Denetim ekiplerimizi 4207 Sayılı Kanun Hükümleri Uygulanması konusunda bilgilendiriyoruz. Gündüzleri periyodik olarak düzenlenen denetimlerimizin yanı sıra ilimizde mesai saatleri dışında ve hafta sonları da tütün ve tütün ürünleri denetimi yapmayı planlıyoruz.
Denetim ekiplerimiz Valilik görevlendirilmesiyle İl Tütün Kontrol Kuruluna bağlı denetim ekiplerimiz tüm kamu kurum ve kuruluşlarda, toplu taşıma araçlarında, restaurant, kahvehane, cafe ve benzeri yerler gibi özel işletmelerde kontrol önlemleri ilgili 5727 Sayılı Kanunda Değişik 4207 Sayılı Kanun Hükümlerinin Uygulanması konusunda cezai uygulama usulleri hakkında da geniş kapsamlı olarak bilgilendiriyoruz.”

Bunlar da Dikkatinizi Çekebilir

Yorum Gönder

DİKKAT!

x

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.