Sponsorlu Bağlantılar

FERROLİ, GELİYOR!

Tarih: 2014-10-10 09:57:00

Tüketicilerin doğalgazlı ürünlerin kullanımı konusunda bilinçlenmesini sağlayan Ferroli Tanıtım Aracı, Ekim ayında Karadeniz yollarında olacak. Ferroli, Türkiye’yi dolaşan “Ferroli Eğitim ve Teşhir Aracı” ile 2008 yılından beri doğalgaz kullanımı konusun

Tüketicilerin doğalgazlı ürünlerin kullanımı konusunda bilinçlenmesini sağlayan Ferroli Tanıtım Aracı, Ekim ayında Karadeniz yollarında olacak.
Ferroli, Türkiye’yi dolaşan “Ferroli Eğitim ve Teşhir Aracı” ile 2008 yılından beri doğalgaz kullanımı konusunda bilgi vererek hem halkı bilinçlendirmeyi hem de Ferroli ürünlerini doğrudan tüketiciye ulaştırmayı sürdürüyor. Bu amaçla tanıtım aracı Haziran’da Kırklareli, Karamürsel, Amasya, Samsun’a gitti. Daha sonra yoluna devam eden araç Temmuz ayında, Gaziantep, Kilis, Afyon, Uşak, Aydın, İzmir’e ulaştı. Ağustos ayı boyunca Zonguldak, Bartın, Afyon, Uşak ve Aydın’da olan ekip vatandaşların sorularını yanıtladı. Daha sonra Nazilli, Muğla ve Burdur’a ulaşan araç Eylül’de ise Bursa, Afyon, Isparta ve Adana ve Gaziantep’te tüketicilerle buluştu. 
Ekim ayında da turuna devam “Ferroli Eğitim ve Teşhir Aracı”, 11-14 Ekim’de Trabzon ve Rize’de olacak. Araç turuna Tokat, Çorum, Kastamonu, Bartın’da devam ederken, Ferroli ekibi son olarak 26-29 Ekim tarihlerinde Zonguldak’ta bulunacak. Ferroli aracı, 30 Ekim’de İstanbul’a dönerek turunu tamamlayacak. 
Ferroli’nin gelişmiş ses ve görüntü sistemlerine sahip, klimalı ve 17,3 metreküp kapalı hacme sahip özel olarak tasarlanmış tanıtım ve teşhir aracı özellikle yeni doğalgaz kullanmaya başlayacak olan bölgelerde  doğalgaz kullanımı ile ilgili olarak tüketicileri bilinçlendiriyor. 
Aracın içerisindeki ürünler her yıl ürün gamına göre birçok kez yenileniyor. Yoğuşmalı ve konvansiyonel kombi, yoğuşmalı kazan, hermetik şofben, panel radyatör, havlu kurutucu, klima, oda termostadı ve termostatik vana gibi ürünler şu anda Ferroli Tanıtım ve Teşhir aracında görülebilecek ürünler. 
Teknik eğitimli Ferroli çalışanları, hem tüketicilerin sorularını yanıtlıyor hem de gerekli yönlendirmeleri yapıyorlar. Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı misyon edinen Ferroli, en pratik ve anlaşılır biçimde tüketicileri bilinçlendirmeyi, müşterilerin beklentilerini dinleyip ona göre tüm çalışmalarını yönlendirmeyi amaçlıyor. (Haber Merkezi)

Bunlar da Dikkatinizi Çekebilir

Yorum Gönder

DİKKAT!

x

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.