Kdz. Ereğli’nin önceki Kestaneci Mahallesi’nin Muhtarı Ahmet Özer de, servislerin azizliğine değil, kurnazlığının kurbanı oldu. Ahmet Özer; 13 yıllık makinası arızalanınca servis çağırdı. Serviste 10 yılı geçen cihazın parçasının stoktan kalktığını söyleyip bir şey yapamayacağını açıklamanın ardından 375 lira servis parasını hüp diye getirdi.

Özer’in konuyla ilgili açıklaması şöyle:

CEMİYET: HASSASİYET BEKLİYORUZ CEMİYET: HASSASİYET BEKLİYORUZ

“….ii Marka bulaşık makinam arıza yaptı. Servisi çağırdım. Makinan on üç senelik olduğu için elektronik parça desteği yok iki yıldır on senenin üzerindeki simens ürünlerine tamir onarım desteği vermiyoruz dediler.

Bunu sen bana baştan söylesene makinan kaç yıllık diye boşuna servis ücreti 375 tl yi ödemek zorunda kalmazdık.

Hadi sorunu anlatmasam neyse benim gibi elektronikçiye bu yapılır mı?”

Demek ki neymiş?  Cihaz on yılı geçti ise özel servislere bildirmek gerekiyor. Yoksa resiu servisler uyanıklık yapıp, arıza bildirenlere “cihazınız kaç yıllık?” diye sormayıp, vatandaşların mağduriyetine sebep oluyor.