İSTANBUL (AA) - Türk Telekom'un yapay zeka tabanlı akıllı asistanı TiTi, 2023 yılında sağladığı dijital destek ile müşterilerin hayatını kolaylaştırdı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Türkiye'nin dijital dönüşümüne öncülük eden Türk Telekom, müşteri deneyimini odağına alan ürün ve hizmetleriyle yenilikçi teknoloji çözümlerini sunmaya devam ediyor.

Türk Telekom, müşterilerinin güncel ihtiyaçlarını gözeterek hayata geçirdiği yapay zeka tabanlı akıllı asistanı TiTi ile ayda 9 milyondan fazla ziyaret alan web sitesi üzerinden müşterilerine anlık olarak destek sağlıyor.

2023 yılında 4 milyondan fazla kullanıcıyla sohbet gerçekleştiren TiTi, gelen taleplerin yüzde 93'ünü, günün her saati verdiği hizmetle başarılı bir şekilde karşıladı.

- "Müşterilerimizin ürün ve hizmetlerimizle ilgili taleplerine çözüm sağlıyoruz"

Açıklamada görüşlerine yer verilen Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, şirket olarak insanı merkeze alan yaklaşımları ve müşterilerin beklentilerine yönelik ürün ve servisleriyle yenilikçi teknoloji çözümleri geliştirdiklerini belirtti.

Türk Telekom 2023'teki büyümesine en büyük katkı mobil gelirlerden sağladı Türk Telekom 2023'teki büyümesine en büyük katkı mobil gelirlerden sağladı

Müşteri deneyimini zenginleştirmek ve etkileşimi artırmak için yapay zeka tabanlı akıllı asistan TiTi'yi Kasım 2022'de hizmete sunduklarını kaydeden Özden, "TiTi ile Türk Telekom web sitesi üzerinden müşterilerimizin ürün ve hizmetlerimizle ilgili taleplerine çözüm sağlıyoruz. Müşterilerimize 400'e yakın başlıkta hızlı bir şekilde destek veren TiTi, müşteri memnuniyeti anketlerimizde 5 üzerinden 4.5 skor elde ederek müşteri memnuniyetimize de büyük katkı sağladı." değerlendirmesinde bulundu.

Müşterilerin yaşadığı sorunlara çözüm bulan TiTi, güçlü yapay zeka yetkinliğiyle üst düzey bir deneyim sunuyor.

Türk Telekom müşterileri yapay zeka tabanlı akıllı asistan TiTi'den, geçmiş ve güncel faturalar, bakiye kullanımı, arıza sorgulama, müşterilerinin ihtiyaçlarına uygun tarife ve paket satışı başta olmak üzere 400'e yakın konu hakkında yardım alabiliyor. Bu sayede müşteriler ihtiyaçlarını TiTi üzerinden zaman kaybetmeden hızlı bir şekilde karşılayabiliyor. Ayrıca TiTi, kullanıcıların aradıkları hizmeti daha hızlı bulmalarına yardımcı oluyor.