Kdz. Ereğli Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü bünyesinde 22 Ekim 2014 tarihinde kurulan “Çözüm Masası” çalışmalarını aralıksız olarak sürdürüyor.

 

Kdz.Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal’ın öncülüğünde “Sorun varsa çözüm de var” sloganı ile hizmet veren “Çözüm Masası” birimi 22 Ekim tarihinden bu yana 329 istek ve şikayetin 282’sini çözüme kavuşturdu. Söz konusu süre içinde gelen 47 istek ve şikâyete ilişkin takip işlemi sürerken, çözüm masasına ulaşan 362 dilekçe ise ilgili birimlere iletildi.

 

Kdz. Ereğli Belediye Basın Bürosu’nun haberi şu şekilde:

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Uysal’ın talimatı ile Kdz. Ereğli halkına daha iyi hizmet sunmak amacıyla kurulan  “Çözüm Masası” ilçe halkının istek ve şikâyetlerini dinleyerek konuları ilgili makamlara ivedilikle ulaştırıp çözümler üretilmesini sağlıyor.

İlçemizin yaşam kalitesini yükseltmek, bürokrasiyi minimuma indirmek amacıyla kurulan Çözüm Masası, her gün onlarca vatandaşın dilek, şikâyet ve beklentilerini, hızlı bir şekilde sonuca ulaştırmak için hizmet vermeye devam ediyor.

 

VATANDAŞLA BELEDİYE ARASINDA KÖPRÜ !.

Çözüm Masası’nın kayda geçtiği istek ve şikâyet, ilgili müdürlük tarafından azimli ve koordineli bir çalışma sonucunda program dâhilinde çözüme kavuşturulmakta ve bura da çözüm masası Belediyeye bağlı müdürlüklerle vatandaş arasında köprü görevi görmektedir.  

Çözüm Masası deneyimli, güler yüzlü ve konusunda uzman personeli, kaliteli ve en hızlı hizmet felsefesi ile halkın memnuniyeti, İlçe halkının belediye birimlerine hem çok kolay bir şekilde ulaşması, hem de hızlı, kaliteli ve profesyonel hizmet alabilmelerine yardımcı olmaya çalışarak, vatandaşları belediye girişinde güler yüzle karşılayıp taleplerini dinlemekte ve varsa şikâyetlerini takip numarası ile kayda geçirip ilgili birimlere aktarmaktadır. 

Ayrıca, günlük olarak ilgili birime yönlendirilen ve takibi yapılan talepler ile ilgili olarak 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu’nun belirlemiş olduğu yasal süre içerisinde Çözüm Masasınca cevap verilmektedir.

İlçe halkı belediyeye iş ve işlemlerini takip etmeleri, sorunlarını anlatmaları, dilek ve şikâyetlerini bildirmeleri için çözüm Masası’nı bizzat ziyaret edebilmenin yanı sıra ilgili birime ç[email protected] ve www.kdzeregli.bel.tr adresinden ulaşabiliyor. Şikâyetleri sonuçlanan vatandaşlara şikâyetlerine yönelik sonuçlar yine mail yolu ile ulaştırılırken, Telefon ile başvurularını gerçekleştirmek isteyen vatandaşlarda 333 1 333 nolu telefondan çözüm masasına ulaşabiliyor. (Haber Merkezi)