2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nın sona ermesiyle birlikte Kdz. Ereğli’de binlerce öğrenci karne heyecanı yaşadı. Bu eğitim-öğretim yılında ilçede 2.180 öğrenci 4. sınıfı tamamlayarak ortaokula, 2.282 öğrenci 8. sınıfı tamamlayarak ortaöğretime, 2.370 öğrenci ise 12. sınıftan mezun olarak yeni bir eğitim ve yaşam dönemine adım attı.
Karne gününün en anlamlı anlarından biri ise evde eğitim hizmetinden yararlanan Sümeyye Arabacı için gerçekleştirilen ziyaret oldu. Kdz. Ereğli Kaymakamı Fatih Yılmaz, İlçe Millî Eğitim Müdür Vekili Gökhan Şen ve ilçe protokolü, öğrenciyi evinde ziyaret ederek karnesini takdim etti.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette öğrencinin karne heyecanı paylaşılırken, ailesiyle de yakından ilgilenildi. Kaymakam Fatih Yılmaz, gösterdiği azim ve başarı dolayısıyla öğrenciyi tebrik ederek yaz tatilini sağlıklı, huzurlu ve verimli geçirmesi temennisinde bulundu. İlçe Millî Eğitim Müdür Vekili Gökhan Şen de evde eğitim hizmetlerinin her öğrencinin eğitim hakkına erişimini sağlamak adına büyük önem taşıdığını belirterek, öğrenciye eğitim hayatında başarılar diledi.
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada şu görüşlere yer verildi: "Evde eğitim hizmeti, sağlık sorunları nedeniyle örgün eğitime devam edemeyen öğrencilerin eğitim haklarından kesintisiz şekilde yararlanmasını sağlarken, devletin her öğrencinin yanında olduğunun en anlamlı göstergelerinden biri olmayı sürdürüyor. Öğrencilerin akademik gelişimlerinin yanı sıra moral ve motivasyonlarının desteklenmesine yönelik çalışmalar da titizlikle yürütülüyor. 2025-2026 eğitim-öğretim yılının tamamlanmasıyla birlikte öğrenci, öğretmen ve veliler yoğun emek ve özveriyle geçen bir dönemi geride bıraktı. Geleceğimizin teminatı olan çocukları yetişmesinde büyük fedakârlık gösteren öğretmenlerimize ve her zaman desteklerini esirgemeyen velilerimize teşekkür ediyor, eğitim camiamızın tüm paydaşlarını kutluyoruz. Karne alan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor; yaz tatilini dinlenerek, kitap okuyarak, kültürel, sanatsal ve sportif faaliyetlere zaman ayırarak en verimli şekilde değerlendirmelerini diliyoruz. Tüm öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve velilerimize sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili temenni ediyor; yeni eğitim-öğretim yılında başarı, umut ve heyecanla yeniden buluşmayı diliyoruz."






