Kdz. Ereğli TED Koleji Vakfı tarafından geleneksel olarak düzenlenen Öğretmen Sempozyumu’nun 12. Kayhan Karlı’nın tüm katılımcılara yaptığı “Yenilikçi Öğrenme“  konulu konuşması ile başladı. Karlı’ya Vakıf Yönetim Kurulu üyelerinden İbrahim Kayıhan plaket vererek teşekkür etti ve sempozyum konulara göre hazırlanan salonlarda ayrı ayrı devam etti.

Sempozyumda konuşmacılar ve konuları şöyle:

Kayhan Karlı, Eda Bayraktar ve Göksel Gürsel “Tersyüz sınıflar yaklaşımı”,

Süleyman Bedelioğlu “Öğrencilerde stres algısı”,

Burak Kılanç “Yüksek öğretim sisteminin anahtar göstergeleri, yüksek öğretim geçiş sistemi, geçmiş ve bugün gelecek”,

Prof. Dr. Selahiddin  Öğülmüş “Eğitimde güdüleme”,

Prof. Dr. Salih Çepni “Yaşam temelli öğrenme”,

Prof. Dr. Gürcan Gürgen “Derslik Dışı eğitim etkinlikleri”,

Prof. Dr. Sedat Sever “0-12 yaş grubu çocukların düşünce eğitimi okuma kültürü edinme süreçleri”,

Yrd. Doç. Dr. İsa Birkan Güldenoğlu “Kaynaştırma uygulamaları: tanım ve değerlendirme”,

Levent Karadağ “Y ve Z kuşağını eğitecek öğretmenlerde olması gereken yetkinlikler”,

Kayhan Karlı, Eda Bayraktar ve Göksel Gürsel “Eğitimciler için tasarım odaklı düşünme”,

Süleyman Bedelioğlu “Beyin temelli öğrenme”,

Burak Kılanç “Teknik ve taktik açıdan doğru tercihin püf noktaları”,

Prof. Dr. Selahiddin  Öğülmüş “öğrencileri öğrenmeye güdüleme”,

Prof. Dr. Salih Çepni “Fen bilimleri öğretim programlarında yeni terminolojiler”,

Prof. Dr. Gürcan Gürgen “Derslik dışı etkinliklerin eğitim etkinlikleri içerisindeki uygulama alanları”,

Prof. Dr. Sedat Sever “Dil ve edebiyat öğretiminde çağdaş yaklaşımlar”,

Yrd. Doç. Dr. İsa Birkan Güldenoğlu “Kaynaştırma uygulamaları; öğretimin bireyselleştirilmesi”,

Levent Karadağ “Teknoloji destekli öğrenme”,

Süleyman Bedelioğlu “Zeki çocuk”.