Cep telefonlarına reklam ve tanıtım amaçlı gönderilen mesajlar  bıktırdı.

Desenize kimi bıktırmadı diye.

Öyle bıktırıyor ki yutkunmamak mümkün değil.

Gecenin bir yarısında kıyma fiyatlarından tutun da, bilmem neredeki paralı sağlık hizmetlerine kadar maşallah gelmeyen yok.

Yakında masaj salonları  da başlarlar mesaja:

Sarışını da var, esmeri de var. Gel vatandaş gel, masaja gel. Tüm hizmetler içinde nakaratları bile yazarlar.

Gidiş bu gidiş çünkü.

 

Bu mesajlardan bıktım usandım.

Önce bankalardan başladım bana mesaj göndermeyin, beni rahatsız etmeye hakkınız yok diye.

İleti attıklarımın çoğu sildi benim telefonumun numarasını ve göndermedi bir daha.

Oh ne ala…

Ama… Bir de beni rahatsız etme alışkanlığından vazgeçmeyenler var.

Ben panik atağım mesajlar endişe yaratıyor diye tepkimi ifade etsem de, inadım inat diyen kurumlar var.

Yazıyorsun anlamıyorlar.

Söylüyorsun anlamamaya devam ediyorlar.

Dur! sözcüğünün ne anlama geldiğini anlatamadığımız  bu kurumlar ile mücadeleye devam kararımı sürdürüyorum.

Benimki de inat.

Oğlak burcunun en büyük özelliği bu…

 

**

 

Mesajlar konusunda defalarca yazıştığım Türkcell i en sonunda Bilgi Teknolojileri ve İletişim  Kurumu'na bile başvurarak şikayet ettim ve malum mesaj işkencesine karşı ne yapmam gereğini sordum.

 

İşte o şikayetim:                       

 

Şikayetçi Bilgileri;

T.C. Kimlik No :………
Adı Soyadı : EYÜP BEKTAŞ
Şikayet Numarası : 21426
Firma : Turkcell
Şikayet :  Telefon mesajları konusunda şikayetim var.

Telefonuma gelen mesajlar beni rahatsız ediyor. Bu konuda bir çok kuruma başvurdum ve şikayetim çerçevesinde beni telefon mesajlarından çıkardılar.
Aynı şikayetlerimi Turkcell'e de iki kez yaptım. Oradaki görevliler "tamam bir daha size hiçbir mesaj gelmeyecek" diye açıklamada bulundular.
Uzun bir süredir bu konuda rahatsız edilmedim.
Ancak son dönemde yine Türkcell mesajları başladı.
Yine aradım ve yine istemediğimi söyledim ancak bu mesajların BİLGİTEKNOLOJİLERİ İLETİŞİM KURUMU emri gereğince gönderildiği bildirilerek, ENGELLEYEMEYECEKLERİNİ açıkladılar.
Benim vatandaşlık hakkım çerçevesinde mesaj istememe hakkım bulunmalı diye düşünüyorum.
Bana istemediğim mesajların gönderilmesi tacizdir. Sanıyorum buna da hiçbir kişi ve kurumun hakkı yoktur, olmamalıdır da!
Ben bu noktadan sonra ne yapmalıyım?

Türkcell BTİK emridir diyor.

Peki, BTİK de mi vatandaşa "mesajları alacaksın" diye dayatma mı yapıyor?
Sorunum ile ilgilenmenizi arz ederim.
Saygılarımla.

Aldığım yanıt da bu: 

FW: Turkcell Eyüp BEKTAS Sikayet No : 21426

05 Temmuz 2012 Perşembe 16:49

Tarih :

Kimden :

Tim Şikayet

Kime : [email protected]

Sayın Eyüp BEKTAŞ,

21426 numaralı tüketici şikayetinize istinaden Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından konu ile ilgili gönderilen detaylı açıklamalar ;

BTK'ya yapmış olduğunuz başvuruda, hattınıza hiçbir sms'in gönderilmemesini talep etmektesiniz.

Hattınıza son üç ayda gönderilen smsler incelendiğinde, bu smslerin, aboneliğiniz bulunan e-fatura smsleri ve yasal bilgilendirme smsleri olduğu anlaşılmış olup; tarafınızdan alınan onaya istinaden, e-fatura aboneliğiniz iptal edilmiştir. Hattınıza gönderilmesi hukuken zorunlu olan smslerin kısıtlanması mümkün değildir. şeklindedir.

Bilgilerinizi rica ederiz.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu

Tüketici İle İlişkiler Müdürlüğü

**

Sonuçta; şu veya bu anlamda bilgi adı altında mesaj almaya devam edeceğim bildirildi.

İşkenceye devam.

Ancak öyle bir gelişme yaşandı ki, çektiğim bunca problemin bir tık ile halledileceğini öğrendim.

Çünkü… Kullandığım telefonda istemediğim mesajları engelleme bölümü varmış.

Öğrendim bu hizmeti.

Şimdi istemediklerimi engelliyorum ve bir daha da engellediklerimden mesaj almıyorum.

Oh!

Oh ya…

Dünya varmış