Karadeniz Ereğli'de ulaşım 1 Temmuz 2026 Çarşamba gününden itibaren zamlı tarifeye geçiliyor.

Boyabat'ta yeni su kaynağı ana şebekeye entegre ediliyor
Boyabat'ta yeni su kaynağı ana şebekeye entegre ediliyor
İçeriği Görüntüle


Çilek Halk Otobüsleri Kooperatifi'nin artan maliyetleri gerekçe göstererek Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü'ne yaptığı zam başvurusu, Haziran ayı Karadeniz Ereğli Belediye Meclisi'nde görüşülüp karara bağlanmıştı.
Oy çokluğu ile zamlı tarife uygulanmasına karar verilmiş ve zamlı tarifenin 1 Temmuz 2026 Çarşamba gününden itibaren yürürlüğe girecek.
Buna göre 35 lira olan sivil ücret 42 liraya, 20 lira olan öğrenci ücreti de 24 liraya yükseldi. Kredi kartı kullanacak sivillerden kesilecek rakam ise 45 lira oldu.

Muhabir: Derya Gökbulut Sağlam