Kdz. Ereğli Belediyesi aşure paylaşacak

Muharrem ayının manevi atmosferini paylaşmak ve birlik beraberlik duygularını pekiştirmek amacıyla gerçekleştirilecek etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunulacak.

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve bereketin simgesi olduğunu belirterek tüm vatandaşları aşure paylaşımına davet etti.

Samsun'da yamaçtan yuvarlanan kişi hayatını kaybetti
Samsun'da yamaçtan yuvarlanan kişi hayatını kaybetti
İçeriği Görüntüle

26 HAZİRAN CUMA SAAT 13:45.. İNÖNÜ PARKI

Başkan Posbıyık açıklamasında, "Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürümüzün en güzel örneklerinden biri olan Aşure Günü vesilesiyle düzenleyeceğimiz aşure paylaşımımıza tüm halkımızı davet ediyorum" dedi.

Kdz. Ereğli Belediyesi'nin geleneksel hale getirdiği aşure ikramı, 26 Haziran Cuma günü saat 13.45'te İnönü Parkı'nda gerçekleştirilecek

Whatsapp Image 2026 06 24 At 11.07.42Whatsapp Image 2026 06 24 At 11.07.42 (1)

Muhabir: Derya Gökbulut Sağlam