KASTAMONU (AA) - Kastamonu'nun Bozkurt ilçesinde belediye, yollarda buzlanmayı engellemek amacıyla deniz suyu kullanıyor.

Bozkurt Belediyesi ekipleri, denizden çektikleri suyu arazözle cadde ve sokaklara püskürtüyor.

Böylece tuzlu suyun yollarda buzlanmayı önlemesi amaçlanıyor.

Samsun'da geleneksel hale gelen 'Şehitlere Saygı ve Vefa Turnuvası' başladı
Samsun'da geleneksel hale gelen 'Şehitlere Saygı ve Vefa Turnuvası' başladı
İçeriği Görüntüle

Bozkurt Belediyesi Garaj Amiri Lütfi Onar, AA muhabirine, Fen İşleri Müdürlüğü olarak deniz suyunu arozözlerle cadde ve sokaklarda uyguladıklarını belirterek, 'Eski 5 dereceye kadar verim alıyoruz. Sıfır maliyetle belediyemizi büyük bir külfetten kurtarıyoruz.' dedi.​​​​​​​

Kaynak: AA