Samsun'da üç aracın karıştığı kazada 1 kişi yaralandı
Samsun'da üç aracın karıştığı kazada 1 kişi yaralandı
İçeriği Görüntüle

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık’ın talimatıyla şehrin yollarının asfaltlanması için belediye bütçesinden ayrılan 200 milyon lira değerindeki sıcak asfalt yatırımı sahada hız kesmeden uygulamaya dönüyor.

Belediye Başkanvekili Çetin Yiğit ve Başkan Yardımcısı Oğuz Cömert, Bağlık Mahallesi’nde devam eden sıcak asfalt çalışmalarını yerinde takip etti, 200 derece sıcaklıkta çalışan emekçilere tatlı ve meşrubat ikramında bulundu.

Emekçilerin sıcak havada özveriyle çalıştığını belirten Yiğit, şunları söyledi;

“Belediye Başkanımız Halil Posbıyık’ın önderliğinde asfalt programımız mahallelerde planlandığı şekilde devam ediyor. Şuana kadar 6 bin tona yakın asfalt döktük, toplamda 50 bin ton sıcak asfalt dökülecek. 200 bin metrekare emisyon asfalt dökülecek. Bugün 200 derece sıcaklıkta özveriyle emek veren işçi kardeşlerimize ekip olarak tatlı ve meşrubat ikramı yaptık. Bu çalışmalar nedeniyle başta Başkanımız olmak üzere, belediye başkan yardımcılarımız, müdürlerimiz ve emeği geçen tüm emekçi kardeşlerimize teşekkür ediyorum.”

Bağlık Mahalle Muhtarı Hüseyin Yıldız da, yapılan çalışmalar nedeniyle başta Belediye Başkanı Halil Posbıyık olmak üzere emeği geçen belediye ekiplerine teşekkür etti.

Whatsapp Image 2026 06 24 At 12.14.11Whatsapp Image 2026 06 24 At 12.14.10Whatsapp Image 2026 06 24 At 12.14.12Whatsapp Image 2026 06 24 At 12.14.13Whatsapp Image 2026 06 24 At 12.14.14Whatsapp Image 2026 06 24 At 12.14.15Whatsapp Image 2026 06 24 At 12.14.14 (1)Whatsapp Image 2026 06 24 At 12.14.12 (1)

Muhabir: Derya Gökbulut Sağlam