Karadeniz Ereğli Kaymakamı Fatih Yılmaz, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında ilçe protokolü ile birlikte Fiziksel Engelliler Derneği’ni ziyaret etti.

Dernek Başkanı İsmail Şentürk ve dernek üyeleriyle bir araya gelen Kaymakam Yılmaz, vatandaşlarla sohbet ederek talep ve görüşlerini dinledi. Ziyarette samimi anlar yaşanırken, engelli bireylerin toplumsal hayata aktif katılımının önemine vurgu yapıldı.

GÜNCELLEME - Samsun merkezli yasa dışı bahis operasyonunda yakalanan 21 şüpheli daha tutuklandı
GÜNCELLEME - Samsun merkezli yasa dışı bahis operasyonunda yakalanan 21 şüpheli daha tutuklandı
İçeriği Görüntüle

Engelli bireylerin hayatın her alanında daha güçlü şekilde yer almasının gerekliliğine dikkat çeken Kaymakam Yılmaz, devletin her zaman engelli vatandaşların yanında olduğunu ifade etti.

Ziyaret sonunda nazik misafirperverliklerinden dolayı dernek yönetimine teşekkür eden Yılmaz, tüm engelli bireylere sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaşam temennisinde bulundu.

Karadeniz Ereğli Kaymakamlığı tarafından yapılan ziyaret, Engelliler Haftası kapsamında gerçekleştirilen anlamlı etkinlikler arasında yer aldı.

Ziyaret6Ziyaret5Ziyaret4Ziyaret3-1Ziyaret2-1Ziyaret1-1Ziyaret-4

Muhabir: Mustafa Kemal Bektaş