İmzalanan sözleşme ile sözleşmenin ilk altı ayında günlük en düşük yevmiyeler 1999,67 TL’ye yükseltildi. Ayrıca çalışanların sosyal haklarında da %25 ile %50 oranında artış gerçekleştirildi.

İmza töreninde konuşan Zonguldak Belediye Başkanı Tahsin Erdem, toplu iş sözleşmesinin hayırlı olması temennisinde bulunarak; ‘Emekçi kardeşlerimizin alın terinin karşılığını alması, bizim için en büyük önceliktir. Belediyemiz her zaman çalışanlarının yanında olmaya devam edecektir.’ şeklinde konuştu.

Karabük'te üniversite öğrencisini arama çalışmaları 5'inci gününde sürüyor
Karabük'te üniversite öğrencisini arama çalışmaları 5'inci gününde sürüyor
İçeriği Görüntüle

Belediye-İş Sendikası Zonguldak Şube Başkanı Osman Karataş ise; sözleşme kazanımlarının tüm çalışanlara hayırlı olmasını dileyerek emeği geçenlere teşekkür etti.

Muhabir: Derya Gökbulut Sağlam