KARABÜK (AA) - Karabük'ün Safranbolu ilçesinde vatandaşlara aşure ikram edildi.
Kastamonu Vakıflar Bölge Müdürlüğünce muharrem ayı dolayısıyla, Safranbolu Ulu Cami bahçesine stant kuruldu.
Cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikramı yapıldı.
Kaynak: AA




