KARABÜK (AA) - Karabük'ün Safranbolu ilçesinde vatandaşlara aşure ikram edildi.

Kastamonu Vakıflar Bölge Müdürlüğünce muharrem ayı dolayısıyla, Safranbolu Ulu Cami bahçesine stant kuruldu.

Havza'da aşure etkinliği düzenlendi
Havza'da aşure etkinliği düzenlendi
İçeriği Görüntüle

Cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikramı yapıldı.

Kaynak: AA