İSTANBUL (AA) - MediaMarkt Türkiye, MediaMarkt Türkiye'nin 'Yeni Teknolojilerle Okula Dönüş' kampanyasının çevrim içi satış verilerini paylaştı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, MediaMarkt Türkiye'nin 15 Ağustos-15 Eylül arasında düzenlediği kampanyada öğrencilerin en çok tercih ettiği ürün tablet oldu.

Bu ürünü laptop, USB bellek, klavye, fare gibi bilgisayar aksesuarları takip ederken, oyun monitörü, LCD TV, drone, akıllı saat, internet kamerası ve taşınabilir şarj cihazı gibi teknoloji ürünleri de en çok tercih edilenler arasında yer aldı.

MediaMarkt Türkiye'nin çevrim içi satış kanalları ve mobil uygulama üzerinden derlenen verilere göre, teknolojik ürünler yalnızca eğitim amaçlı değil, aynı zamanda hediye seçimlerinde de öncelikli tercihler arasında yer aldı.

KOSKİ'nin yazılım ve sistemlerine TPE tescili
KOSKİ'nin yazılım ve sistemlerine TPE tescili
İçeriği Görüntüle

Açıklamada, kampanya döneminde öğrencilerin hayatını kolaylaştıran teknolojik ürünlerin eğitim hayatındaki öneminin her geçen gün daha da arttığı vurgulandı.

Kaynak: AA