GİRESUN (AA) - Sağlık-Sen Giresun Şubesince Anneler Günü dolayısıyla etkinlik yapıldı.

Sağlık Sen Giresun Şube Başkanı Ogün Elifoğlu, bir restoranda düzenlenen etkinlikte, Anneler Günü'nün yanı sıra Hemşireler Günü ve Ebeler Haftası'nı da kutladıklarını söyledi.

Sendika olarak sağlık çalışanlarına yönelik önemli kazanımlar elde edildiğini belirten Elifoğlu, sorunların çözümü için mücadelelerinin sürdüğünü kaydetti.

Tokat'ta zararlılarla mücadele için doğaya 100 keklik salındı
Tokat'ta zararlılarla mücadele için doğaya 100 keklik salındı
İçeriği Görüntüle


Kaynak: AA