SİNOP (AA) - Sinop'ta Engelliler Haftası dolayısıyla polis ekipleri engelli öğrencilerle bir araya geldi.

İl Emniyet Müdürü Sibel Kılıçoğlu ve beraberindekiler, Sinop Özel Eğitim İlkokulu ve Ortaokulu'nu ziyaret etti.

Burada öğrencilerle buluşan Kılıçoğlu ve polisler, çocuklarla sohbet edip çeşitli oyunlar oynadı.

Engelli bireylerin toplumdaki yerinin önemine dikkat çekilen programda, öğrencilere çeşitli hediyeler verildi.

Samsun'da çıkan yangında evde hasar oluştu, 2 traktör kullanılamaz hale geldi
Samsun'da çıkan yangında evde hasar oluştu, 2 traktör kullanılamaz hale geldi
İçeriği Görüntüle


Kaynak: AA