İSTANBUL (AA) - Akbank'ın 3 yıl önce yenilenen kredi kartı Wings, müşterilerine seyahatten günlük ihtiyaçlara, restoran ayrıcalıklarından sağlıklı yaşam harcamalarına kadar hayatın her alanında fayda sağlıyor.

Bankadan yapılan açıklamaya göre, Wings, müşterilerine özel ayrıcalıklar sunmaya devam ediyor.

Wings, müşterileri havalimanı transferlerinde yüzde 75'e varan indirim, havalimanı otoparklarında yüzde 50'ye varan indirim ve belirli havalimanlarında hızlı geçiş imkanları ve ücretsiz lounge kullanımı ile uçtan uça seyahat deneyiminden faydalanabiliyor.

Kart sahipleri tüm otellerde yüzde 10'a varan, dünyadaki tüm restoranlarda da yüzde 15'e ulaşan, Wings Style noktalarında da üst limitsiz yüzde 20'ye varan indirimden yararlanabiliyor.

Eczane, optik, güzellik merkezleri ve spor kulübü harcamalarında ayrıcalıklı indirimler ve wellness etkinliklerine indirimli erişim sağlayan Wings, ayrıca market, giyim ve elektronik alışverişlerinde sunulan mil puan kampanyalarıyla birçok avantaj sunuyor.

Medipol'den iyot tüketimine ilişkin uyarı
Medipol'den iyot tüketimine ilişkin uyarı
İçeriği Görüntüle

Wings, alanında öncü bir yaklaşımla programına bankacılık işlemlerini de entegre ediyor. Böylece Wingsliler ücretsiz EFT, havale, ortak ATM kullanımı gibi ayrıcalıklara sahip oluyor ve birçok bankacılık ürününden mil puan kazanıyor.

- "Wings, müşterilerin değişen ihtiyaçlarına güçlü yanıtlar sunuyor"

Açıklamada görüşlerine yer verilen Akbank Bireysel Bankacılık ve Dijital Çözümler Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce, Wings'in entegre ve kapsayıcı hizmetleriyle sektöre öncülük ettiğini ve müşterilerin değişen ihtiyaçlarına güçlü yanıtlar sunduğunu belirtti.

Yüce, tüm dünyada alışveriş ve harcama alışkanlıklarının hızla değiştiğine dikkati çekerek, "Pandeminin de etkisiyle restoran ve seyahat harcamalarının temel ihtiyaçlarla benzer trendleri yakaladığı, sağlıklı ve iyi yaşamın önceliklendirildiği ve üründen ziyade deneyime yatırımların yapıldığı yeni yaşam tarzı değişimleri belirleyici konumda." ifadelerini kullandı.

Müşterilerinin değişen ihtiyaçlarına hizmet edecek şekilde Wings'i üç yıl önce uçtan uca yenilediklerini vurgulayan Yüce, "Wings sahipleri için hayatlarının her anında yanlarında olan bir ayrıcalıklar ekosistemi yarattık. Bu ekosistemi seyahat, restoran, bankacılık ve günlük yaşam olmak üzere dört temel alanda sürekli geliştiriyoruz. Böylece Wings sahipleri seyahatlerinin her aşamasında ve restoran harcamalarında kendilerine özel ayrıcalıklar ve indirimlerden yararlanıyorlar, sağlık, wellness ve günlük ihtiyaçlarında özel imkanlara sahip oluyorlar." değerlendirmelerinde bulundu.

- "Global trendleri takip ederek yeniliklere imza atmaya devam edeceğiz"

Yüce, müşterilerinin bankacılık işlemlerinde indirim, muafiyet ve bankacılık ürünlerinden ekstra mil puan gibi kazanımlar da elde ettiğinin altını çizerek, şunları kaydetti:

"Wings, şeffaf ve kolay anlaşılır mil puan kazanımlarıyla da kullanıcılarına ayrıcalıklı bir deneyim sunuyor. Wings sahipleri, harcamalarından ne kadar mil puan kazandıklarını ve mil puanları ile ne kadar bilet alabileceklerini her an mobil uygulamalarımızda görebiliyorlar. Müşterilerimizin dijital kullanım alışkanlıklarının ve bu alandaki yetkinliğimizin bir yansıması olarak da Wings sahiplerinin yüzde 96'sı mobil kanallarımızı kullanıyor. Trendleri ve ihtiyaçları karşılayacak şekilde sürekli geliştirdiğimiz Wings'in başarısı rakamlara da yansıyor.

Son 3 yılda Wings ile seyahat eden müşteri sayımız iki katına ulaşırken, seyahat kategorisindeki toplam işlem adedi üç katına yükseldi. Wings kartını yurt dışında kullanan müşteri sayımız 2,5 kat, yurt dışı işlem adedi ise dört kat arttı. Wings sahipleri, sadece son bir yıllık dönemde yaklaşık 125 milyon işlem gerçekleştirdi ve toplam 1,5 milyar lira değerinde finansal fayda elde etti. Kazandıkları mil puanlarla ise 2024'te toplamda 50 binden fazla uçak bileti satın aldı. Bu değeri sürdürülebilir kılmak üzere müşterilerimizi dinleyerek ve global trendleri takip ederek yeniliklere imza atmaya devam edeceğiz."

Kaynak: AA