SAMSUN (AA) - Türkiye İzcilik Federasyonu Samsun Temsilciliği, yarıyıl tatili dolayısıyla Ladik'te kamp gerçekleştirdi.

Zorlu kış şartlarında hayatta kalma ve doğa bilincini geliştirmek amacıyla kamp yapan izciler, Ladik Belediye Başkanı Adnan Topal'ı ziyaret etti.

YÜZLERCE ARAÇ GEÇİYOR, VEKİL GİRİŞİMLERE BAŞLADI
YÜZLERCE ARAÇ GEÇİYOR, VEKİL GİRİŞİMLERE BAŞLADI
İçeriği Görüntüle

Topal, yarıyıl tatilinde minik yürekleri ile soğuk havayı ısıtan minik izcileri belediyede ağırlamaktan mutluluk duyduğunu belirterek, ilçede geçirecekleri süre boyunca çalışmalarına her türlü desteği vereceğini kaydetti.

İzcilerin kampı, 26 Ocak Pazartesi günü sona erecek.

​​​​​​​

Kaynak: AA