Türkiye’nin enerji dönüşümüne öncülük eden Enerjisa Dağıtım Şirketleri’nden Başkent EDAŞ, Zonguldak’ta 425 bini aşkın müşterisine daha güvenilir ve kesintisiz enerji sunma hedefiyle 2025 yılının ilk 6 ayında Zonguldak’ta 3 bin 369 trafo ve 16 bin 795 kilometrelik enerji hattında bakım, onarım ve yatırım çalışmalarını sürdürdü.

Daha aydınlık bir kent hedefi doğrultusunda hareket eden şirket, mevsimsel ve coğrafi şartların olumsuz etkilerini en aza indirmek için Merkez, Kozlu, Kilimli, Devrek, Alaplı, Gökçebey, Çaycuma ve Ereğli ilçelerinde 2025 yılının ilk 6 ayında geçen yılın aynı dönemine göre %58’lik artışla 6 bin 117 yeni aydınlatma armatürü, %10’luk artışla 400 kilometrelik enerji nakil hattı, 9 elektrik dağıtım panosu ve %38 artışla 64 trafo merkezinin bakımlarını gerçekleştirdi. Yeni yatırımlar kapsamında ise %86’lık artışla 49 kilometrelik kablo döşemesi, %79’luk artışla 733 yeni aydınlatma armatürü, %88’lik artışla 34 elektrik dağıtım panosu ve 6 trafonun montajı tamamlanarak altyapı güçlendirildi.

2024 yılında 6 binden fazla personelle Toroslar EDAŞ’tan sonra en çok personel istihdam eden ikinci elektrik dağıtım şirketi olan Başkent EDAŞ, söz konusu bakım, onarım ve yatırım rakamları ile 2025 yılının ilk altı ayında koymuş olduğu hedefleri başarıyla gerçekleştirdi.

GAZETECİLER İSRAİL’İ KINAYACAK
GAZETECİLER İSRAİL’İ KINAYACAK
İçeriği Görüntüle

Ormanlık alanların korunması için tedbirler artırıldı

Kentlerin yüzölçümlerine göre bakıldığında yüzde 55’den fazlası orman olan ve kişi başına 3 bin 200 metrekareden fazla orman düşen Zonguldak’ta sürdürülebilir ve daha iyi bir gelecek için çalışmalarını sürdüren Başkent EDAŞ, yangınlara karşı ormanlık alanları korumak için tedbirlerini artırdı.

Bölgedeki elektrik dağıtım hatlarında bakım gerçekleştiren şirket, yangın riskini azaltıcı malzeme kullanımına hız verirken, ormanlık bölgelerde bulunan direklerin altına mıcır dökme ve grobeton atma işlemleri uyguladı.

Bölgede meydana gelen yangınlarla mücadelede kamu kurum ve kuruluşlarıyla koordineli çalışmalarını sürdüren Başkent EDAŞ kontrollü elektrik kesintileri ile yürütülen çalışmalara destek verirken, aynı zamanda yangında hasar gören enerji altyapısının tespit edilmesi ve hızla yenilenmesi için aralıksız görev yaptı.

Müşteri odaklı hizmet anlayışı memnuniyeti arttırdı

Operasyonel iş süreçlerini daha verimli hale getirebilmek için dijital dönüşümüne ağırlık veren Enerjisa Dağıtım Şirketleri kullanıcı memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak için çalışmalarını sürdürüyor. 7/24 hizmet sunan www.baskentedas.com.tr, Web ChatVolt, Başkent 186 Mobil Uygulaması, WhatsApp İhbar Hattı ve 186 Çağrı Merkezi ile her kanaldan müşterilerine ulaşıyor. Sosyal medya üzerinden gelen talepleri de hızlıca karşılayarak Zonguldaklıların yanında olmayı sürdürüyor.

Dijital müşteri deneyimi yatırımları kapsamında hayata geçirilen WhatsApp kanalındaki performans iyileşmelerini sürdüren Enerjisa Dağıtım Şirketleri, geçen yılın ilk yarısına göre ilk karşılama süresinde %55 iyileşme kaydetmeyi başardı. Dijital Asistan ChatVolt kullanımında ise 41 bin 728 görüşmenin botlar aracılığı ile çözümlenirken, kullanıcı memnuniyet skorunda 4,15/5 ile tüm zamanların en yüksek seviyesine ulaşıldı.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri’nin AYEDAŞ ve Toroslar EDAŞ ile birlikte elektrik dağıtımındaki 3 şirketinden biri olan Başkent EDAŞ, Zonguldak’taki enerji altyapısını güçlendirmek için yatırımlarına kararlılıkla devam edecek.

Başkent EDAŞ Hakkında

Enerjisa’nın Toroslar EDAŞ ve AYEDAŞ ile Türkiye’deki 14 ilde 22 milyonu aşkın kullanıcıya hizmet veren 3 elektrik dağıtım şirketinden biri olan Başkent EDAŞ, 2009 yılından bu yana Ankara, Bartın, Çankırı, Kastamonu, Karabük, Kırıkkale ve Zonguldak’ta kaliteli ve kesintisiz elektrik hedefiyle faaliyetlerini sürdürüyor.

Başkent E D A Ş2Başkent E D A Ş3Başkent E D A Ş1

Muhabir: Tuncay Tokay