AKP Genel Başkanı ve Başbakan Sayın Recep Tayyip Erdoğan gittiği her yerde çılgın-mega projeler açıklıyor.

Neler yok ki içinde!

İstanbul’a boğaz, Ankara’ya 500 binlik yeni bir şehir.

Diyarbakır’a bile var.

Oraya var, şuraya var.

Ötekine de var.

Ama olmayan yer yok yok ki diyemiyorum; çünkü bu çılgın mıdır nedir, mega mıdır nedir projeler kapsamında Zonguldak yok.

Of ya!

Başbakan bizi sevmiyor mu yoksa?

Peki niye?

Bizim neyimiz eksik?

 

**

 

Bizim eksikliğimiz elbette efendi oluşumuzdandır.

Zonguldak insanı sessiz.

Saygılı.

Ve efendi.

Bağırıp çağırmıyor.

Hatta mitinglere gidip kuzu kuzu dinliyor.

Zonguldaklı’nın kaderi de bu nedenle kadersizlik.

İşte örneği.

Bir tek çılgın proje duydunuz mu sayın başbakanın ağzından Zonguldak için?

Yok!

Yokoğlu yok!

Peki niye yok?

Bizim neyimiz eksik?

 

**

 

Oysa Zonguldak katma değer üreten bir kent.

Ülkeye kazandırıyor.

Hep kazandırıyor.

Geçmişten bu güne ağır sanayinin lokomotifi olmuş bu kentin ise bir tek çılgın veya mega projesi yok.

Hani bir söz var ya “bizim başımız kel mi?” diye.

Yapma sayın başbakan.

Biz de bu ülkenin ve iktidarın kuluyuz.

Ki, iktidara bol bol oy çıktı Zonguldak’tan.

Genel bütçeye kaynak yaratan ve ülkeyi yöneten iktidara da oy veren Zonguldak’ın suçu ne?

Neden bizim çılgın projemiz yok?

Biz neyiz?

 

**

 

Hakça paylaşma.

Hakça bölüşme.

İyi günde ve kötü günde birlikte olabilme konusunda Zonguldak’ın dışlanması karşısında, bizim AKP’li siyasetçilerin harekete geçmesi gerekiyor.

Seçimden önce Başbakandan mutlaka bir çılgın proje sözü almalılar.

Düşünsünler ve taşınsınlar bu işi kotarıp Zonguldak seçmeninin karşısında çam sakızı çoban armağanı bir çılgınlık projesini mega sosuyla servis edip bize duyursunlar.

Bekliyoruz.

Bekleniyorsunuz sayın iktidar siyasetçileri.

Bakalım çıkınınızda Zonguldak adına hangi çılgın düşünceniz var?